زخمی شدن ۸ فلسطینی در یورش نظامیان صهیونیست به نابلس

منابع فلسطینی از یورش نظامیان صهیونیست به نابلس در کرانه باختری و زخمی شدن دست کم هشت فلسطینی در این حمله خبر دادند.
کد خبر: ۵۵۱۴۶۰
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۵ - 21October 2022

زخمی شدن ۸ فلسطینی در یورش نظامیان صهیونیست به نابلسبه گزارش گروه بین الملل دفاع‌پرس، هلال احمر فلسطین از زخمی شدن هشت فلسطینی در «بیت فوریک» و «حواره» در نابلس واقع در کرانه باختری خبر دادند.

همچنین روزنامه صهیونیستی هآرتص امروز (جمعه) اعلام کرد که بیش از صد مورد حمله از سوی شهرک‌نشینان صهیونیست به فلسطینی‌ها در مناطق مختلف کرانه باختری ثبت شده است.

این رسانه صهیونیست اعلام کرد که ظرف ۱۰ روز گذشته، بیش از صد حمله از سوی شهرک نشینان به فلسطینی‌ها شده است که بیشتر این حملات در شمال کرانه باختری به ویژه شهرک «حواره» رخ داده است.

هاآرتص درباره ادعای ارتش رژیم صهیونیستی مبنی بر اینکه کسانی که این حملات را انجام می‌دهند، اندک هستند، هم گزارش داد که این نادرست است؛ زیرا شمار زیادی از شهرک‌نشینان در حملات علیه فلسطینی‌ها مشارکت دارند.

همچنین جنبش مقاومت اسلامی حماس، شهادت «صلاح بریکی» جوان ۱۹ ساله فلسطینی به دست اشغالگران صهیونیست در شهر جنین را به ملت فلسطین تبریک و تسلیت گفت.

حماس طی بیانیه‌ای اعلام کرد که خون شهدای فلسطین به هدر نخواهد رفت و قیام این ملت علیه اشغالگران صهیونیست به پیروزی و آزادی سرزمین‌های اشغالی می‌انجامد.

در بخش دیگر این بیانیه آمده است که یورش‌های مکرر اشغالگران صهیونیست به شهر‌های فلسطینی و محاصره این شهر‌ها هرگز اراده پولادین ملت فلسطین در پایبندی به حقوق حقه خود را تضعیف نخواهد کرد.

حماس ضمن حمایت از تشدید انتفاضه کرانه باختری بر لزوم تحکیم و تقویت ملت فلسطین و حمایت این ملت از گزینه مقاومت و تداوم راه شهید «عدی التمیمی» و تمامی برادران شهیدش تاکید کرد که تا آخرین قطره خونش با دشمن صهیونیستی در راه پاسداری از مسجد مبارک الاقصی مبارزه کردند.

از سوی دیگر، جنبش جهاد اسلامی فلسطین هم، شهادت «صلاح بریکی» جوان ۱۹ ساله فلسطینی به دست اشغالگران صهیونیست در شهر جنین را به ملت فلسطین تبریک و تسلیت گفت.

در بیانیه جهاد اسلامی فلسطین آمده است: ما در جنبش جهاد اسلامی فلسطین ضمن تسلیت پیوستن به کاروان شهدای جنین که بزرگی و مجد آفریدند و به وظیفه خود در راه قدس عمل کردند، تاکید می‌کنیم که این خون‌های پاک سبب شعله‌ور شدن انتفاضه ملت ما خواهد شد و پیروزی بر این دشمن جنایتکار را رقم خواهد زد.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار