رئیس سازمان بسیج رسانه فارس:

باید امور فرهنگی به سازمان‌های مردم‌نهاد سپرده شود

«رضایی» گفت: باید امور فرهنگی به سازمان‌های مردم‌نهاد و فعالان فرهنگی برون‌سپاری شود و شهرداری شیراز در این حوزه تصدی‌گری نکند.
کد خبر: ۵۵۱۴۶۳
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۵ - 21October 2022

به گزارش دفاع‌پرس از فارس، «هادی رضایی» رئیس سازمان بسیج رسانه استان فارس امروز در دیدار با «محمدحسن اسدی» شهردار شیراز با تاکید بر ضرورت خدمت خالصانه در راستای اعتلای شهر شیراز اظهار داشت: باید مراقب باشید که گرفتار عملیات روانی رسانه و فضای مجازی جریان‌های خاص نشوید؛ چرا که برخی امروز در فضای مجازی و رسانه به دنبال کاسبی از مدیران در سطوح مختلف هستند.

رئیس سازمان بسیج رسانه فارس با بیان اینکه مدیریت کلان‌شهری چون شیراز نیازمند فردی است که از نظر مالی، جایگاه و پست اقناع و امروز به دنبال کار و خدمت خالصانه باشد، افزود: آن چیزی که طی سال‌های گذشته ما از آن لطمه خوردیم، عدم تخصص و اشراف مدیران در حوزه کاری خودشان بوده که در سطح کلان یکی از منفذهای ایجاد فساد است.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص وجود زمینه فساد در برخی از مجموعه‌های شهرداری گفت: باید اجازه اعمال ورود ناصواب و فراقانونی را از منفذهای نفوذ در شهرداری گرفت تا زمینه فساد در این مجموعه خدوم از بین برود و اعتماد به نظام ارتقا یابد.

رضایی خطاب به شهردار شیراز گفت: امروز شهر شیراز نیازمند یک نگاه پدرانه و دلسوزانه است و شما به عنوان شهردار کلان‌شهر شیراز باید همه علائق و سلائق سیاسی را چه در رسانه و چه غیر از آن ببینید.

رئیس سازمان بسیج رسانه فارس تأکید کرد: جهت خدمت خالصانه در راستای اعتلای شهر شیراز باید مراقب باشید که گرفتار عملیات روانی رسانه و فضای مجازی جریان‌های خاص نشوید؛ چرا که برخی امروز در فضای مجازی و رسانه به دنبال کاسبی از مدیران در سطوح مختلف هستند.

رضایی با تاکید بر اهمیت نوسازی در حوزه فرهنگی افزود: باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که فرهنگ فدای مصلحت در کار اجرای کلان‌شهر شیراز نشود و کار فرهنگی به سازمان‌های مردم‌نهاد و فعالان فرهنگی برون‌سپاری شود و شهرداری در این حوزه تصدی‌گری نکند.

این مقام مسئول افزود: با وجود زحمات متولیان فرهنگ در شهرداری طی این سال‌ها، هنوز امروز خلأ نگاه راهبردی در حوزه فرهنگی در شهرداری به چشم می‌خورد و باید با فراخوان یک تیم قوی از متفکران این حوزه با نگاهی راهبردی و بلندمدت در این خصوص چاره‌اندیشی کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار