امام جمعه کوهدشت:

خط قرمز ما امنیت است

حجت‌الاسلام «طهماسبی» گفت: خط رسانه‌ای دشمن امروز دنبال اتهام‌زنی علیه ایران است، دشمن به دنبال این است که ایران به سوریه تبدیل کند، خط قرمز ما امنیت است و امنیت حاکم در ایران در هیچ کجای جهان نیست.
کد خبر: ۵۵۱۴۷۳
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۶ - 21October 2022

خط قرمز ما امنیت است

 به گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، حجت الاسلام «ابراهیم طهماسبی» امام جمعه کوهدشت امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه این شهرستان، اظهار داشت: برای درمان بی تابی کردن در امور زندگی باید ریشه آن را پیدا کرد؛ گاهی ریشه کم صبری نیز خشم و غصب است و در این هنگام انسان خویشتن داری را از دست می دهد.

وی افزود: عجله و شتاب یکی از علل کم صبری است و منجر به درخواست‌های غیرمعقول شده و در نهایت به تصمیمی غیر منطقی ختم می گردد.

امام جمعه کوهدشت با اشاره به اینکه ریشه ضعف صبر ما امیدی و یاس است، عنوان کرد: دشمنان همواره درصدد این هستند با توطئه های خود مردم را مایوس کنند، در حالی که باید به خداوند متعال توکل کرد.

وی با اشاره به ضرورت وحدت در جامعه تصریح کرد: هرکسی در ایجاد بی قانونی و شکستن وحدت در جامعه اسلامی اقدام کند در صف دشمن ایستاده است.

طهماسبی با اشاره به اهمیت جهاد تبیین گفت: خط رسانه ای دشمن امروز دنبال اتهام زنی علیه ایران است، دشمن به دنبال این است که ایران به سوریه تبدیل کند، خط قرمز ما امنیت است و امنیت حاکم در ایران در هیچ کجای جهان نیست.

امام جمعه کوهدشت اظهار داشت: هدف دشمنان و استکبار جهانی با انواع و اقسام ترفندها در صدد این است، اراده و خواست خود را برما تحمیل کنید.

وی بیان کرد: دشمنان با ایجاد اغتشاش، جنگ ترکیبی و یا جنگ رسانه ای درصدد این هستند که موضع ما در برجام محدود شود درحالی که موضع اصلی ما رفع کامل تحریم ها است.

امام جمعه کوهدشت با اشاره به اینکه خط مقاومت پیروز است، بیان کرد:آمریکا تمام توان خود را بر این انجام می داد که گروه حشدالشعبی را در عراق حذف کند؛ امروز شاهد آن هستیم که قدرت تک قطبی تمام شده است و قدرت‌هایی چون ایران، روسیه، چین و… در جهان به وجود آمده اند.

طهماسبی با اشاره به ضرورت ساماندهی فضای مجازی، بیان کرد: دشمنان خدا امروز در فضای مجازی برعلیه جوانان کار می کنند، دولت بایستی در راستای راه اندازی شبکه ملی اطلاعات اهتمام ویژه ای باشد.

نقشه آمریکا این است که ایران پیشرفت نکند و در جنگ های تریکبی شبیه عراق،افغانستان، سوریه و… شود، در حالی که ایران با اقتدار ایستاده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار