امام جمعه قصرشیرین:

یکی از هنرهای بزرگ ایران تبدیل تهدیدها به فرصت است

حجت‌الاسلام «صالحی» گفت: یکی از هنرهای بزرگ جمهوری اسلامی ایران تبدیل تهدیدها به فرصت است که با رهنمودهای امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی کشور را از بحران‌ها و فتنه‌ها حفظ کرده‌اند.
کد خبر: ۵۵۱۴۷۴
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۷ - 21October 2022

یکی از هنرهای بزرگ ایران تبدیل تهدیدها به فرصت استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه،، حجت‌الاسلام «صادق صالحی» امام جمعه شهرستان قصرشیرین در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان با اشاره به وحدت در جامعه‌ اسلامی اظهار داشت: ممکن است برخی بگویند تحقق وحدت در شرایط فعلی با وجود روسای کشورهای اسلامی امکان پذیر نیست اما روشنفکران، علما، فرزانگان و نخبگان دنیای اسلام می توانند فضا را متفاوت لز خواست دشمن کنند.

وی بیان داشت: وحدت اسلامی و حضور تاثیر گذار در دنیای جدید امکان پذیر و شدنی است به شرط تلاش عملی و ایستادگی در مقابل سختی ها و فشارها که نمونه بارز آن نظام جمهوری اسلامی است که در مقابل قدرت ها تسلیم نشد و ایستاد و اکنون به درخت تناوری تبدیل شده است که اگر حتی تصور کندن آن نیز امکان پذیر نیست.

خطیب جمعه شهرستان قصرشیرین گفت: جلوگیری از تبدیل اختلافات مذهبی به تنازع و درگیری لازمه تحقق وحدت اسلامی است از این رو سیاستمداران آمریکایی و انگلیسی که با اصل اسلام دشمنی دارند در محافل خود وارد بحث شیعه و سنی شده اند که بسیار خطرناک است.

وی اضافه کرد: جمهوری اسلامی ایران تاکنون آنچه در توان داشت برای تحقق عملی وحدت به وار گرفته است که نمونه آن جنایت همه جانبه از برادران اهل تسنن در فلسطین است و این حمایت بعد از این هم با همه ی توان ادامه خواهد داشت.

حجت الاسلام صالحی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: دشمن تلاش دارد روزهای سخت و تلخی را برای ایرانیان رقم بزند اما برودی خواهد فهمید که دوران بزن در رو تمام‌شده و زمستان سخت و سرد در انتظار کسانی است که از عظمت ایران و گفتمان مقاومت عصبانی هستند.

امام جمعه شهرستان قصرشیرین اضافه کرد: یکی از هنرهای بزرگ جمهوری اسلامی ایران تبدیل تهدیدها به فرصت است که با رهنمودهای امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی کشور را از بحران ها و فتنه ها حفظ کرده اند.

ویگفتد: دشمن زبون ما بداند این بار نیز انقلاب اسلامی بار دیگر در خنثی سازی و فرصت سازی و تبدیل تهدید به فرصت به عنایت خدا و با رهنمودهای رهبری معظم انقلاب مشتی محکم بر دهان یاوه گویان و استعمارگران و جریان کفر و نفاق خواهد کوبید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها