خبر‌هایی درباره انفجار در بندر «الضبه» در حضرموت یمن

منابع خبری گزارش دادند که دو انفجار در بندرگاه «الضبه» واقع در شرق شهر مکلا رخ داده است. گفته می‌شود این انفجار‌ها به خاطر حملات پهپادی بوده است.
کد خبر: ۵۵۱۴۸۱
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۵ - 21October 2022

خبر‌هایی درباره انفجار در بندر «الضبه» در حضرموت یمنبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، منابع خبری از وقوع دو انفجار در حضرموت واقع در شرق یمن خبر دادند.

شبکه خبری المیادین گزارش داد، دو انفجار در بندرگاه «الضبه» واقع در شرق شهر مکلا مرکز استان حضرموت رخ داده است. این بندر در اشغال ائتلاف متجاوز سعودی-آمریکایی قرار دارد.

المیادین خبر داد که این انفجار‌ها همزمان با ورود یک کشتی حامل محموله نفتی صورت گرفته است. برخی از منابع از جمله خبرگزاری یونیوز خبر دادند که این انفجار‌ها ناشی از حملات پهپادی بوده است.

یونیوز گزارش داد، یک نفتکش غول پیکربرای انتقال دو میلیون بشکه نفت خام وارد بندر مذکور شد که بلافاصله این انفجار‌ها رخ داده است. این نفتکش قصد داشته است نفت برداشت شده از میادین «المسیله» در غرب حضرموت را به مقصد نامعلومی جابجا کند.

بنا بر این گزارش، در حال حاضر نیز بندر الضبه دچار آتش‌سوزی شده است. این در حالی است که هنوز منابع رسمی یمنی، آماری درباره خسارات و تلفات احتمالی این انفجار‌ها منتشر نکرده‌اند.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار