آغاز فعالیت سامانه نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر ورودی جدید وزارت علوم

اداره‌کل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران طی اطلاعیه‌ای از آغاز فعالیت سامانه مهمانی و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر واجد شرایط مقطع کاردانی، کارشناسی ناپیوسته و کارشناسی پیوسته ورودی‌های جدید تحت پوشش وزارت علوم، تحقیقات و فناوری خبر داد.
کد خبر: ۵۵۱۵۳۵
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۲ - 24September 2022

آغاز فعالیت سامانه نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر ورودی جدید وزارت علومبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، اداره‌کل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران طی اطلاعیه‌ای از آغاز فعالیت سامانه مهمانی و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر واجد شرایط مقطع کاردانی، کارشناسی ناپیوسته و کارشناسی پیوسته ورودی‌های جدید تحت پوشش وزارت علوم، تحقیقات و فناوری خبر داد.

در این اطلاعیه آمده است:

سامانه نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر ورودی سال ۱۴۰۲-۱۴۰۱ تحت پوشش وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به منظور تسریع و تسهیل در روند رسیدگی به تقاضای دانشجویان آغاز و تا ۹ مهرماه فعال خواهد بود؛ لذا تمام متقاضیان واجد شرایط می‌توانند در زمان یاد شده از طریق سامانه جامع امور دانشجویان (سجاد) به نشانی portal.saorg.ir مراجعه و درخواست خود را ثبت کنند.

اداره‌کل آموزش بنیاد در ادامه این اطلاعیه یادآور شد: دانشجویان مشمول دقت نمایند که تمامی مراحل ثبت‌نام اولیه، تکمیل فرم مشخصات و همچنین منوی مربوط به خدمات انتقال و میهمانی دانشجویان شاهد و ایثارگر را تکمیل کنند.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: برابر ماده ۶۲ قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران، دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی دولتی، دانشگاه آزاد اسلامی و مراکز آموزش عالی غیرانتفاعی موظف هستند با رعایت مقطع تحصیلی و نوع موسسه نسبت به انتقال دانشجویان و پذیرفته شدگان، آزادگان، جانبازان ۲۵ درصد و بالاتر و همسر و فرزندان آنان و دانشجویان شاهد به دانشگاه یا موسسات آموزش عالی محل سکونت خانواده آنان و یا نزدیک‌ترین محل برای یک بار اقدام کنند.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار