تدارک ۱۰۰ ویژه برنامه در سالگرد شهادت «سردار سلیمانی»

«علیرمضانی» گفت:در گرامیداشت سالگرد شهادت سردار سپهبد شهید «قاسم سلیمانی» بیش از ۱۰۰ ویژه برنامه در استان تدارک دیده شده است.
کد خبر: ۵۵۱۵۳۸
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۹ - 22October 2022

تدارک ۱۰۰ ویژه برنامه در سالگرد شهادت سید الشهدای مقاومت در کرمان

به گزارش دفاع‌پرس از کرمان، جلسه کمیته رسانه، فضای مجازی و روابط عمومی مکتب شهید سلیمانی، گرامیداشت سالگرد شهادت سردار «سلیمانی» با حضور «احمد علیرمضانی» مسئول این کمیته در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شهید سلیمانی محور وحدت اسلامی اعم است و باید برنامه‌ریزی لازم در کمیته رسانه برای برگزاری سالگرد سردار وی بگیرد.

وی گفت: در برخی از مراکز صدا و سیما و شبکه‌های سراسری، هماهنگی‌های لازم صورت گرفته تا اطلاع رسانی‌ها در خصوص برنامه‌های سالگرد شهید سلیمانی از پایتخت مقاومت جهان اسلام به تمام نقاط کشور به خوبی انجام شود.

مسئول کمیته رسانه، فضای مجازی و روابط عمومی مکتب شهید سلیمانی افزود: در گرامیداشت سالگرد شهادت سردار سپهبد شهید «حاج قاسم سلیمانی» بیش از ۱۰۰ ویژه برنامه در استان تدارک دیده شده است.

سردار «محمد علی نظری» فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان نیز افزود: تولید محتوا برای مکتب حاج قاسم، بزرگ‌ترین ضربه را به دشمن وارد می‌کند و امسال نیز برای سالگرد شهید سلیمانی باید کار مفهومی و محتوایی به خوبی انجام شود.

سردار نظری با اشاره به اغتشاشات اخیر گفت: پشتیبان این فتنه‌ها، آمریکا بوده و باید در فرصت هفته مقاومت این مسائل به ویژه برای دانشجویان و دانش‌آموزان روشنگری شود.

محمد زمانی دبیر ستاد ترویج مکتب شهید سلیمانی، در پایان توضیح داد: سال گذشته برای اسکان ۲۰ هزار زائر آمادگی وجود داشت؛ اما امسال برای اسکان حدود ۴۰ هزار زائر در استان کرمان، برنامه ریزی خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار