مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان:

دشمن فراموش کرده که غیرت مردان و عفت زنان ایران زبانزد دنیاست

سردار مرادحاجتی گفت: غیرت مردان و عفت زنان اش زبانزد دنیاست و سست کردن این اعتقادات و ارزش ها که در ریشه و هویت ملی و دینی ما دارند، می تواند سبک زندگی ما را تغییر داده و جامعه را از تعصب داشتن به آرمان های متعالی اش دور کند.
کد خبر: ۵۵۱۵۸۵
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۱ - 22October 2022

دشمن فراموش کرده که غیرت مردان و عفت زنان ایران زبانزد دنیاستبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان امروز در جمع دانش آموزان دختر مدارس دزفول در یادمان فتح المبین به تشریح آشوب های اخیر پرداخت و اظهار داشت: دشمن بعد از ناکامی در جنگ های سخت و تجربه تلخ 8 سال دفاع مقدس ملت ایران در مقابل صدام و صدامیان، شیوه های نوینی را برای مقابله و مبارزه با جمهوری اسلامی ایران در پیش گرفت.

وی افزود: جدیدترین شیوه تهاجم دشمن دست گذاشتن روی نقاط قوت جامعه ما یعنی بنیان خانواده هاست. جایی که غیرت مردان و عفت زنان اش زبانزد دنیاست و سست کردن این اعتقادات و ارزش ها که در ریشه و هویت ملی و دینی ما دارند، می تواند سبک زندگی ما را تغییر داده و جامعه را از تعصب داشتن به آرمان های متعالی اش دور کند.

سردار مرادحاجتی گفت: دشمنان در جنگ تحمیلی فهمیدند که غیرت مردان ایران و عفت و پاکدامنی بانوان این سرزمین مانع هجوم خیلی از تهاجمات و شبیخون ها خواهد شد لذا تصمیم گرفت از طریق رسانه و بستر فضای مجازی و ماهواره به این سنگر هجوم آورد و دروازه ورود به حریم خانواده ها را حجاب در نظر گرفت. جایی که شاید ما از آن غفلت کردیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان متذکر شد: در این هیاهو باید به کمبودها، سو مدیریت ها و غفلت ها هم با جسارت و به صورت شفاف و کارشناسی اشاره کرد. غفلت هایی که باعث شد، دولت ها و خانواده ها کمی از فرزندان شان فاصله بگیرند و این فاصله باعث شد که دشمن در صف ناشناخته ما قرار بگیرد و از همان طریق هم ضربه بزند.

وی یادآور شد: ائمه اطهار، خون مطهر شهدا، راهبردهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب و مردم هشیار ما نخواهند گذاشت که این ترفندها و آشوب ها به نتیجه برسد و شما دختران نوجوان و جوان هم باید به عنوان نسل جدید انقلاب با چادرتان به صورت دشمن سیلی بزنید که دیگر به فکر برهنه کردن شما برای رسیدن به مقاصد شوم خود نباشد.

انتهای پیام/ 

 

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار