رئیس بنیاد شهید و امور ایثاگران شهرستان آبیک:

دیدار با ایثارگران فرصت مغتنمی برای خدمت است

روح‌اللهی گفت: دیدار و حضور در منازل جامعه ایثارگران فرصت مغتنمی در رسیدگی به مشکلات این قشر معظم و تجلیل از مقام والای آنها است.
کد خبر: ۵۵۱۵۹۸
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۴ - 22October 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، «داود روح‌اللهی» رئیس بنیاد شهید و امور ایثاگران شهرستان آبیک به همراه «حامد فتوحی» فرماندار شهرستان آبیک و جمعی از مسئولان این شهرستان ظهر امروز (شنبه) با جانباز 45 درصد «عثمان فتاحی» دیدار کرد.

دیدار فوق، در راستای طرح سپاس دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران به منظور احوالپرسی، تکریم و تجلیل، احصا و رفع مشکلات، برقراری ارتباط عاطفی و تسهیل خدمات‌دهی انجام شد.

طی این دیدار، «داود روح‌اللهی» رئیس بنیاد شهید و امور ایثاگران شهرستان آبیک بر اهمیت حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی در منازل جامعه ایثارگران و دیدار با این عزیزان تاکید کرد و گفت: این دیدارها فرصت مغتنمی در رسیدگی به مشکلات این قشر معظم و تجلیل از مقام والای آنها است.

وی با اشاره به رشادت‌های جانبازان افزود: این عزیزان در هشت سال دفاع مقدس شجاعانه مقابل دشمنان ایستادند تا اقتدار و امنیت در نظام جمهوری اسلامی ایران ایجاد شود.

این مقام مسئول ادامه داد: بعد از دفاع مقدس نیز جانبازان همواره برابر دسیسه‌ها و توطئه‌های دشمنان هوشیار بوده و در جهت خنثی کردن آنها با افشاگری و حمایت از آرمان‌های انقلاب اسلامی اقدام کردند به همین دلیل آحاد جامعه قدردان ایثارگری‌های آنها هستند.

در ادامه این دیدار، فتوحی بیان کرد: دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران اولویت کاری همه مسئولان است و آنها باید با تلاش مضاعف پاسخگوی درخواست‌ها و مشکلات این قشر معظم جامعه باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار