فرمانده سپاه استان یزد:

قدرت دفاعی ایران، تمام تکنولوژی نظامی استکبار را خنثی کرده است

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به اینکه ایران بزرگترین قدرت منطقه در زمینه تولید محصولات نظامی است، گفت: قدرت دفاعی ایران، تمام تکنولوژی نظامی استکبار را خنثی کرده است.
کد خبر: ۵۵۱۶۳
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۸ - 17October 2015

قدرت دفاعی ایران، تمام تکنولوژی نظامی استکبار را خنثی کرده است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از یزد، سردار اکبر فتوحی پیش از ظهر امروز در نشست مجمع بسیج استان یزد در ارتباط با تعدادی از دستاوردهای مهم دفاعی ایران اسلامی، اظهار داشت: به یاری خداوند و برکت خون شهیدان و اطاعات از ولایت فقیه، ایران اسلامی بزرگترین قدرت منطقه در زمینه تولید محصولات نظامی است.

فتوحی گفت: اینکه میگوییم امروز در زمینههای دریایی، هوایی و زمینی تکنولوژی دشمن را خنثی کردیم یک واقعیتی است که دشمن هم به آن اذعان دارد.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد افزود: امروزه موشکهای هوشمند و بالستیک خلیج فارس به عنوان کابوس ناوهای آمریکایی لقب گرفته و از قدرت بسیار بالایی برخوردار است، همچنین زیردریایی غدیر هم به عنوان کمینگاه در زیر آب نام گرفته است.

وی افزود: این تجهیزات و دیگر تجهیزات آماده شده و در حال بهرهبرداری است و آمریکا بهتر از همه از آن اطلاع دارد و در صورتی که واقعا توان داشت، گزینههایی که از آن یاد میکند را انجام میداد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار