مسئول سیاسی سپاه شهرستان بویین زهرا:

باید از فرصت جهاد تبیین برای مقابله با دشمنان استفاده کرد

امیری نژاد گفت: حوزه فرهنگی باید از فرصت جهاد تبیین برای برملا کردن نقشه‌های دشمنان استفاده کند تا دستاوردهای نظام و انقلاب بیشتر برای جوانان معرفی شود.
کد خبر: ۵۵۱۶۳۸
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۲ - 22October 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، «مرتضی امیری نژاد» مسئول سیاسی سپاه شهرستان بویین زهرا عصر امروز (شنبه) در گردهمایی سیاسی پایوران و سربازان ناحیه آوج اظهار داشت: دشمنان از همان روزهای نخست پیروزی انقلاب اسلامی هیچ وقت به دنبال تغییر رفتار نبوده‌اند بلکه درصدد براندازی نظام جمهوری اسلامی هستند بنابراین در جنگ هشت ساله، دهه دوم جنگ فرهنگی، دهه سوم جنگ هوشمند و دهه چهارم انقلاب وقتی دیدند به اهداف خود نمی‌رسند جنگ هیبریدی یا ترکیبی را طرح‌ریزی کردند.

وی گفت: امروز در شرایطی قرار داریم که دشمن با جنگ ترکیبی به دنبال مقابله با ارزش های انقلاب است. لذا در جنگ رسانه‌ای، فضای مجازی و فرهنگی، امپراطوری رسانه‌ای دشمن به‌طور مرتب بر طبل این جنگ‌ها می‌کوبد و با عملیات روانی، سیاه‌نمایی می‌کند.

امیری نژاد در ادامه با اشاره به دستاوردهای نظام بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ادامه داد: دشمن تلاش دارد این توفیقات نظام را وارونه نشان دهد لذا اگر موضوع حاشیه‌ای مطرح شده آن را بزرگنمایی کرده و در راستای یاس و ناامید مردم منتشر می‌کنند.

وی بیان کرد: حوزه فرهنگی باید از فرصت جهاد تبیین برای برملا کردن نقشه‌های دشمنان استفاده کند تا دستاوردهای نظام و انقلاب بیشتر برای جوانان معرفی شود.

وی با بیان اینکه برخی مشکلات اقتصادی اکنون دامنگیر کشور شده است اظهار کرد: بخشی از این مشکلات به شرایط و نحوه مدیریت‌ها و بخشی به تحریم‌‍‌ها باز می‌گردد اما توفیقات نظام باید پیوسته برای‌ نسل‌ جوان و نوجوان بیان شود تا دشمن به اهداف شوم خود نرسد.

امیری نژاد در پایان با بیان اینکه دشمن به این نتیجه رسیده که در جنگ رزمی نمی تواند بر ارزش های ما مسلط شود عنوان کرد: با این وجود برای رسیدن به اهدافش و از بین بردن و جا به جا کردن اعتقادات ما جنگ ترکیبی را شروع کرده که دو بعد مغز و قلب ما را هدف قرار داده است. اما ما همان گونه که در جهاد اصغر ثابت کردیم با توکل به خدا و ائمه اطهار جهاد را پشت سر بگذاریم در این جنگ هم می توانیم پیروز شویم به شرطی که فرامین حضرت آقا را مد نظر قرار دهیم و با بصیرت و روشنگری در جهادتبیین عمل کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار