مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان خبر داد؛

تأمین زمین برای ایثارگران فاقد مسکن

«احمدی نیا» گفت: همه تلاش خود را در چارچوب قانون برای تأمین زمین ایثارگران فاقد مسکن انجام می‌دهیم.
کد خبر: ۵۵۱۶۸۳
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۸ - 23October 2022

تأمین زمین برای ایثارگران فاقد مسکنبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس در اصفهان‌، «مسعود احمدی نیا» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان، «حسن علی حاجی دلیگانی» نماینده مردم شاهین‌شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی و «حسن عبدالهی» سرپرست معاونت تعاون و امور اجتماعی بنیاد استان امروز (شنبه) با «سید جواد ساداتی‌نژاد» وزیر جهاد کشاورزی و «صفدر نیازی شهرکی» رئیس سازمان امور اراضی کشور دیدار و گفت‌وگو کردند.

احمدی‌نیا در خصوص مسکن ایثارگران در طرح ملی جهش مسکن اظهار داشت: از تمامی ظرفیت‌های ممکن در استان به‌منظور بهره‌مندی هرچه سریع‌تر جامعه هدف از این طرح ملی استفاده می‌شود.

وی هماهنگی دستگاه‌های مسئول در اجرای قانون جهش مسکن در راستای تسریع روند ساخت و واگذاری مسکن به ایثارگران را انقلابی توصیف کرد و افزود: همه تلاش خود را در چارچوب قانون برای تأمین زمین برای ایثارگران فاقد مسکن انجام می‌دهیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان در ادامه جلسه بر پیگیری‌های مستمر «سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی» معاون ‌رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران جهت بهره‌‌مندی جامعه معظم ایثارگری اشاره کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار