آماده باش کامل رژیم صهیونیستی به دنبال ترور فرمانده مقاومت

به دنبال ترور یکی از فرماندهان گروه مقاومت «عرین الاسود»، رژیم صهیونیستی آماده باش کامل در کرانه باختری رود اردن اعلام کرد.
کد خبر: ۵۵۱۷۴۵
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۲ - 23October 2022

آماده باش کامل رژیم صهیونیستی به دنبال ترور فرمانده مقاومتبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، ارتش رژیم صهیونیستی امروز یکشنبه آماده باش کامل در تمام شهر‌های کرانه باختری اعلام کرد.

شبکه ۱۴ رژیم صهیونیستی اعلام کرد که دستگاه امنیتی این رژیم به منظور پاسخ به واکنش‌های احتمالی فلسطینی‌ها در پی ترور تامر الکیلانی (از فرماندهان گروه مقاومت عرین الاسود) آماده باش کامل در کرانه باختری اعلام کرده است.

گروه مقاومت نوظهور «عرین الاسود» صبح امروز یکشنبه از شهادت یکی از فرماندهان خود به نام «تامر الکیلانی» توسط رژیم صهیونیستی خبر داد.

این فرمانده مقاومت به وسیله یک بمب چسبان به یک موتورسیکلت ترور شد.

ویدئوی منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی نشان می‌دهد که این موتورسیکلت پارک شده هنگام عبور الکیلاتی منفجر می‌شود.

گروه عرین الاسود امروز را عزای عمومی اعلام کرد.

همچنین خبرنگار الجزیره اعلام کرد که نیرو‌های اشغالگر رژیم صهیونیستی صبح امروز ۱۱ فلسطینی را در مناطق مختلف کرانه باختری از جمله قدس اشغالی بازداشت کردند.

افزایش مبارزه مسلحانه گروه‌های مقاومت فلسطین به ویژه در دو شهر نابلس و جنین که اسطوره مقاومت در کرانه باختری به شمار می‌روند، بیش از پیش سران رژیم صهیونیستی را نگران و سردرگم کرده است، چرا که آن‌ها پیش از این فقط نگران مقاومت غزه بودند، ولی این روز‌ها مقاومت کرانه باختری به چالش بزرگی برای سران رژیم صهیونیستی تبدیل شده که با بی ثباتی سیاسی در درون سرزمین‌های اشغالی روبه روست.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها