در یازدهمین جلسه هیات مدیره انجمن علمی دفاع مقدس تعیین شد؛

شرکت انجمن علمی دفاع مقدس در همایش ملی «جایگاه علم و فناوری در دفاع مقدس»

یازدهمین جلسه هیات مدیره انجمن علمی دفاع مقدس ایران در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد.
کد خبر: ۵۵۱۷۶۵
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۹ - 23October 2022

شرکت انجمن علمی دفاع مقدس در همایش ملی «جایگاه علم و فناوری در دفاع مقدس»به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، یازدهمین جلسه هیات مدیره انجمن علمی دفاع مقدس ایران با حضور سردار سرلشکر پاسدار «سیدیحیی صفوی» رئیس هیات‌مدیره، سردار «بهمن کارگر» نایب‌رئیس، «علی‌اصغر جعفری» دبیر و «محسن اسماعیلی»، سردار «علی‌محمد نایینی»، سردار «احمد غلامپور»، «لطفعلی بختیاری»، خانم‌ها «اصلانی» و «شادی» از اعضای هیات‌مدیره، و نیز سردار «محمدقاسم ناظر» مدیر عامل موزه ملی انقلاب اسلامی، در محل این برگزار شد.

در این جلسه دبیر هیات‌مدیره گزارشی از روند ثبت انجمن در اداره ثبت شرکت‌ها و روزنامه رسمی کشور و همچنین نحوه مشارکت انجمن در همایش‌ها و نشست‌های علمی و نیز نحوه امضای تفاهم‌نامه‌های مشترک با مراکز علمی و پژوهشی ارائه کرد که به تصویب اعضای هیات‌مدیره رسید.

در ادامه این جلسه مصوب شد؛ انجمن در همایش ملی «جایگاه علم و فناوری در دفاع مقدس»، همایش بین‌المللی «هندسه نظم نوین جهانی» و نشست دوسالانه انتخاب کتاب‌های علمی پژوهشی دفاع مقدس مشارکت نماید.

همچنین با تصویب اعضای هیات‌مدیره مقرر شد هر یک از گروه‌های ۱۵گانه تخصصی انجمن، علاوه بر برگزاری جلسات تخصصی، زمینه مشارکت و حضور انجمن در ۲ همایش‌ و نشست‌ مرتبط با ماموریت انجمن را فراهم آورد.

در پایان این جلسه با حکم سرلشکر صفوی و تصویب اعضای هیات‌مدیره، سردار «محمدقاسم ناظر» به سمت رئیس گروه مطالعات مدیریت و فرماندهی در دفاع مقدس انجمن منصوب شد.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار