سپاه کازرون رتبه برتر کشور در عرصه‌های محرومیت‌زدایی شد

از طرف قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه، ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون به عنوان رتبه برتر بسیج سازندگی در عرصه‌های محرومیت زدائی انتخاب شد.
کد خبر: ۵۵۱۸۰۷
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۹ - 23October 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، طی لوحی و از طرف قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه، ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون به فرماندهی سرهنگ پاسدار «غلامرضا توکل» در بازرسی‌های به عمل آمده از فعالیت‌های بسیج سازندگی به عنوان رتبه برتر بسیج سازندگی در عرصه‌های محرومیت‌زدایی انتخاب شد.

در قسمتی از متن لوح تقدیری که به همین مناسبت صادر شده و به امضای سرتیپ دوم پاسدار «سید ضیاء‌الدین حزنی»، مشاور فرمانده کل سپاه و دبیر قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت زدایی کشور و همچنین به امضای فرمانده سپاه فجر فارس سرتیپ پاسدار «یدالله بوعلی» رسیده از زحمات فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون سرهنگ پاسدار «غلامرضا توکل» تقدیر به عمل آمده است.

به گزارش دفاع‌پرس اهم فعالیت‌های گروه‌های جهادی ذکر شده به خدمات‌رسانی در حوزه نهضت کمک مومنانه، فعالیت‌های فنی و محرومیت زدایی، ایجاد صندوق‌های قرض الحسنه اشتغالزای مردم‌یار، انجام اردوهای جهادی و توزیع انواع بسته‌های معیشتی، بهداشتی، جهیزیه، لوازم التحریر، تبلت، آزادسازی زندانیان، مسکن، تاسیس مراکز درمانی و بهداشتی، ایجاد کارگاه اشتغال، خانه عالم و تشکیل تعاونی اختصاص دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار