مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی:

حضور جانبازان قطع نخاعی در فعالیت‌های اجتماعی نشان از اراده قوی آنهاست

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: حضور جانبازان قطع نخاعی در فعالیت‌های اجتماعی با وجود محدودیت‌هایی که دارند،؛ نشان از اراده قوی آنها دارد.
کد خبر: ۵۵۱۸۴
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۸ - 17October 2015

حضور جانبازان قطع نخاعی در فعالیت‌های اجتماعی نشان از اراده قوی آنهاست

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی، عابدین عابدیمقدم مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی در مراسم اختتامیه جشنواره ورزشی جانبازان قطع نخاعی مشهد مقدس ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید همدانی تصریح کرد: حضور گرم و فعالانه جانبازان در عرصههای مختلف دلگرمی بزرگی برای همه ما است و این حضور به ما نشان میدهد که جانبازان ما با عزمی راسخ و استوار همچنان رزمنده و جهادگر هستند.

عابدیمقدم عنوان کرد: در همایشی که یک ماه قبل در مشهد مقدس برگزار شد، 500 پزشک متخصص از سراسر جهان اسلام به مشهد آمده بودند و یکی از این پزشکان که از امریکا آمده بود ضمن ارادت به شهدا و جانبازان خواستار این شد تا کمکی به جانبازان کند. در جواب او تنها چیزی که به ذهنم رسید این بود که امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی تمام نیازهای درمانی جانبازان ما در داخل کشور بر طرف میشود.
وی افزود: خوشبختانه به برکت نهضتی که امام خمینی(ره) آغازگر آن بود و مقام معظم رهبری اکنون در رأس آن قرار دارند جمهوری اسلامی ایران در پیشرفتهای پزشکی به جایی رسیده است که نیازی به کشورها دیگر در این حوزه نیست.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی خاطرنشان کرد: امروز جانبازان قطع نخاعی ما پس از سی سال همچنان زنده و پا بر جا هستند و تعداد زیادی از آنان در فعالیتهای اجتماعی مشارکتی فعال دارند چنانکه چنین حضوری در افراد سالم به لحاظ جسمانی کمتر دیده میشود.
وی افزود: حضور جانبازان قطع نخاعی در فعالیتهای اجتماعی با وجود محدودیتهایی که به لحاظ جسمانی دارند ناشی از اراده قوی این بزرگمردان است.

عابدیمقدم گفت: نشاط و شادابی جانبازان به تمام مسئولین و مردم ما روحیه میدهد و دیدار با این عزیزان برای ما خیر و برکت است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار