با صدور پیامی صورت گرفت؛

تبریک سردار کارگر به وزیر جدید تعاون، کار و رفاه اجتماعی

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با صدور پیامی، انتصاب «سید صولت مرتضوی» به‌عنوان وزیر جدید تعاون، کار و رفاه اجتماعی را به وی تبریک گفت.
کد خبر: ۵۵۱۸۴۷
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۰ - 24October 2022

تبریک سردار «کارگر» به وزیر جدید تعاون، کار و رفاه اجتماعیبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با صدور پیامی خطاب به «سید صولت مرتضوی»، کسب رأی اعتماد نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای تصدی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دولت سیزدهم را به وی تبریک گفت.

در متن پیام رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آمده است:

حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی): «خدمت به مردم گفتمان اصلی دولت اسلامی و فلسفه وجودی مسئولان است».

برادر ارجمند جناب آقای دکتر «سید صولت مرتضوی»
وزیر محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی

با درود و صلوات بر حضرت محمد و آل محمد (ص) و اهداء سلام؛

با احترام کسب رأی اعتماد نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی برای تصدی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دولت سیزدهم که مبین مقبولیت، شایستگی و توانایی حضرتعالی است را صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

یقیناً تجربیات ارزشمندتان در عرصه‌های گوناگون مدیریتی با رویکرد سازنده و خدمت‌محور، موجبات پیشرفت روزافزون و توسعه جامعه کار، تولید و تعاون را فراهم خواهد نمود.

مزید توفیقات روزافزون آن برادر ارجمند را برای خدمتگزاری بیشتر، پیشبرد برنامه‌های دولت مردمی و خدمت به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در راستای تبلور عینی شعار «ما مقاوم هستیم»، تحت توجهات حضرت بقیةالله الاعظم (عج) و تبعیت از رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) از درگاه ذات اقدس پروردگار متعال مسالت می‌نمایم.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس
سرتیپ بسیجی دکتر بهمن کارگر

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها