تمدید شناورسازی ساعت کاری ادارات در شهر تهران تا پایان آبان

با مصوبه هیئت دولت، طرح شناورسازی ساعت کاری ادارات در شهر تهران تمدید شد.
کد خبر: ۵۵۱۸۵۳
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۴ - 24October 2022

تمدید شناورسازی ساعت کاری ادارات در شهر تهران تا پایان آبانبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، با توجه به بررسی‌های صورت‌گرفته و تأثیر مثبت طرح شناورسازی ساعات کاری ادارات و با تصویب هیئت دولت، طرح شناورسازی به‌مدت یک ماه و تا پایان آبان برای شهر تهران تمدید شد.

بر اساس این طرح، شروع کار تمامی ادارات و سازمان‌ها از ساعت ۷ تا ۹ صبح به‌صورت شناور تعیین می‌شود؛ مطابق این مصوبه تغییری در میزان حضور کارمندان در طول روز مطابق ضوابط و مقررات در محل کار مربوطه ایجاد نخواهد شد و متناسب با ساعت ورود کارمندان به‌صورت شناور در محل کار، ساعت پایان کار در همان روز به‌صورت شناور تعیین می‌شود.

ساعت شروع به کار شیفت صبح مدارس مقطع متوسطه ۷:۳۰ صبح و مدارس مقطع ابتدایی ۸:۳۰ صبح تعیین شده است؛ همچنین مقرر است مدارس ابتدایی حتی‌الامکان به‌نحوی برنامه‌ریزی کنند که از ساعت ۷:۳۰ صبح نسبت به پذیرش دانش‌آموزان اقدام کنند و برنامه‌ریزی لازم برای استفاده مناسبت‌تر دانش‌آموزان از این فرصت با برنامه‌های فرهنگی، تربیتی، ورزشی و فوق‌برنامه صورت پذیرد؛ لیکن آغاز رسمی فعالیت مدارس ابتدایی ساعت ۸:۳۰ صبح است.

شروع به کار نهاد‌های نظامی، انتظامی و امنیتی پس از اخذ مجوز‌های لازم، ساعت ۶:۳۰ صبح و قبل از آن تعیین می‌شود؛ همچنین ساعت شروع به کار خدمات‌رسانی بانک‌ها ساعت ۷:۳۰ صبح تعیین می‌شود، ازاین‌رو حضور کارمندان بانک‌ها نیم ساعت زودتر در ساعت ۷ صبح است.

ساعت شروع به کار شیفت صبح کارخانه‌جات و کارگاه‌ها ۶ صبح است و متناسب با آن سایر شیفت‌های کاری کارخانه‌جات و کارگاه‌ها نیز اصلاح می‌شود.

هرگونه تردد و تخلیه کامیون و کامیونت از ساعت ۶:۳۰ صبح تا ۹ صبح ممنوع است و پلیس راهور نسبت به اجرای طرح تشدید، برخورد و اعمال قانون با متخلفین توقف‌های غیرمجاز و سد معبر اقدام خواهد کرد.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار