مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کرمانشاه:

دشمنان به دنبال نابودی آرمان‌های شهدا هستند

سردار «باباخانی» گفت: دشمنان نظام اسلامی به دنبال نابودی آرمان‎های شهدا هستند به همین دلیل وظیفه ما زنده نگه داشتن یاد شهدا است.
کد خبر: ۵۵۱۸۶۱
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۹ - 24October 2022

دشمنان به دنبال فراموشی یاد و مجاهدت های شهدا در همه عرصه ها هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمانشاه، سرتیپ دوم پاسدار «ناصر باباخانی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه امروز در جلسه بصیرت‌افزایی که با حضور کارکنان این اداره برگزار شد اظهار داشت: فرزندان ملت ایران در جنگی نابرابر در برابر ارتش متجاوز بعثی ایستادند و با مقاومت خود مانع از دست یابی آنان به اهداف پلیدشان شدند. دشمنان پس از جنگ نیز حاضر نشدند ملت ایران را به حال خود رها کنند.

وی ادامه داد: دشمنان با اعمال فشار، تحریم و ایجاد بحران‌های گوناگون جنگ­‌های متنوع دیگری را بر ملت ایران تحمیل کردند که تنها سربازها و ابزارهایش متفاوت بود. با این همه مردم با بصیرت ایران همانگونه که بحران جنگ را با رهبری مقتدرانه امام خمینی (ره) پشت سر گذاشتند، بحران‌های بعدی را نیز با رهبری امام خامنه­‌ای پشت سر خواهند گذاشت.

سردار باباخانی بیان کرد: خودباوری و مسئولیت پذیری مهمترین دستاورد دفاع مقدس است که باعث شد ایران اسلامی به موفقیت های بزرگی دست پیدا کند و در گام دوم انقلاب باید دستاوردهای دفاع مقدس به خوبی برای جوانان تبیین و به عنوان فرهنگ نهادینه شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه گفت: دستاوردهای دفاع مقدس برای جوانان باید به خوبی تبیین شود و لذا جهاد تبیین در راستای بازخوانی و نهادینه کردن فرهنگ دفاع مقدس برای نسل جوان از اهمیت بسیاری برخوردار است.

وی تصریح کرد: بدشمنان نظام اسلامی به دنبال فراموشی آرمان‎های شهدا هستند به همین دلیل وظیفه ما زنده نگه داشتن یاد شهدا است. آنهابه دنبال دو قطبی سازی و تفرقه افکنی در ایران اسلامی هستند، اما ما به عنوان یک ملت متحد می‌دانیم که پاکترین و بهترین جوانان ایران، جان و جوانی خود را تقدیم کرده اند تا پرچم کشورمان برافراشته بماند لذا تا اخرین قطره خون، راه شهدا را برای حفظ اقتدار ایران اسلامی ادامه خواهیم داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار