نماینده ولی‌فقیه در استان همدان مطرح کرد؛

نقش باشگاه‌های ورزشی در ترویج ادب در جامعه

«شعبانی»گفت: باشگاه‌های ورزشی در عرصه ترویج ادب در جامعه می‌توانند بسیار تاثیر گذار باشند.
کد خبر: ۵۵۱۹۰۹
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۰ - 24October 2022

نقش باشگاه‌های ورزشی در ترویج ادب در جامعهبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، حجت‌الاسلام والمسلین «حبیب‌الله شعبانی» نماینده ولی‌فقیه در استان امروز (دوشنبه) در جمع مسئولان هیئت‌های ورزشی استان همدان اظهار داشت: توجه به سلامت جسم امری ضروری است اما نباید این موضوع تبدیل به یک اصل شود و انسان ذات حقیقی خود را فراموش کند.

وی با بیان اینکه حوادث اخیر وظیفه مجموعه‌های متولی کار با جوانان را سنگین‌تر خواهد کرد، افزود: اعتراض به وجود برخی از مشکلات امری طبیعی است، اما باید مراقب باشیم که این اعتراض به اغتشاش تبدیل نشود.

حجت‌الاسلام شعبانی تصریح کرد: اینکه گاهی از موارد تعابیر رکیک به کار برده می‌شود، دیگر اعتراض نیست و باعث ناراحتی انسان می‌شود، خصوصا که در مراکز علمی این اتفاق رخ دهد.

وی با تاکید بر اینکه باشگاه‌های ورزشی در عرصه ترویج ادب در جامعه می‌توانند بسیار تاثیر گذار باشند، گفت: ادب یک شاخصه انسانی و ارتباطی به دین دار بودن افراد ندارد.

نماینده ولی‌فقیه در استان همدان خاطرنشان کرد: ممکن است در جامعه اختلاف نظرهایی وجود داشته باشد، اما این اختلافات نباید منجر به ایجاد شکاف اجتماعی شود. همه این دختران و پسران، فرزندان ما هستند و اگر یک نفر آسیب ببیند کل جامعه آسیب خواهد دید.

وی با بیان اینکه همه ظرفیت‌های مجموعه‌های ورزشی باید در اختیار اداره ورزش و جوانان برای ارائه خدمت به جوانان قرار گیرد، گفت: مراکز ورزشی استان باید در دسترس، آسان و ارزان باشد، تا جوانان به راحتی بتوانند از این ظرفیت‌ استفاده کنند.

حجت‌الاسلام شعبانی با انتقاد از اینکه نسبت به فضای مناسب برای تفریح بانوان با خلاهایی روبرو هستیم، افزود: پس از انقلاب اسلامی جامعه بانوان موفقیت‌های خوبی را در عرصه‌های مختلف کسب کرده و لازم است این موفقیت‌ها در فضای عمومی جامعه به درستی تبیین شود.

وی در پایان متذکر شد: مدال آوران و قهرمانان نخبه‌های این کشور هستند و باید مورد حمایت مسئولان قرار گیرند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار