دفاع‌پرس گزارش می‌دهد؛

ماهیت دروغ بزرگ «اجتماع برلین!!»

«اجتماع برلین!!» دروغ بزرگی است که این‌روز‌ها توسط رسانه‌های بیگانه بر افکار عمومی ملت ایران پمپاژ می‌شود.
کد خبر: ۵۵۱۹۴۴
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۲ - 25October 2022

ماهیت دروغ بزرگ «اجتماع برلین!!»به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «اجتماع برلین» دروغ بزرگی است که این‌روز‌ها توسط رسانه‌های بیگانه بر افکار عمومی ملت ایران پمپاژ می‌شود. غربی‌ها با استفاده از این دروغ بزرگ، می‌خواهند طوری القا کنند که یک‌دنیا علیه انقلاب اسلامی ایران به‌پا خاسته است. حال این‌که پشت‌پرده این اجتماع دروغین چه برنامه‌ریزی‌هایی نهفته است و این جمعیتی که علیه جمهوری اسلامی ایران در خیایان‌های برلین تجمع کردند، با چه وعده‌ها و حربه‌هایی از اقصی نقاط جهان به این شهر کشیده شدند و این‌که اصلاً ملت برخی از آن‌ها ایرانی نبوده و آماری که از تعداد شرکت‌کنندگان در رسانه‌های غربی اعلام می‌شود، بسیار متناقض است، همچنین ماهیت افراد حاضر در این تجمع نمایشی چیست؟ خود جای تحلیل و بررسی دارد.

جمعیت دروغین

اجتماع دروغین برلین درحالی به نمایش گذاشته شد که از یک هفته قبل، تبلیغات زیادی برای حضور ایرانی‌های خارج‌نشین در این تجمع صورت گرفت؛ اما آمار تعداد افراد شرکت‌کننده در این اجتماع دروغین، آمار متناقضی بود و حتی رسانه‌های غربی نیز هرکدام بر سر تعداد افراد شرکت‌کننده در این تجمع ساختگی، اختلاف نظر داشتند؛ از ۱۲۰ هزار نفر گرفته تا ۱۰۰ هزار نفر و ۸۰ هزار نفر و ۳۲ هزار نفر. این درحالی است که شورای‌عالی ایرانیان خارج کشور بر اساس آماری که سال ۱۳۹۹ منتشر کرده، تعداد ایرانی‌های ساکن در اروپا را یک میلیون و ۱۸۴ هزار و ۵۵۲ اعلام کرده بود. حال این‌که تصاویر منتشرشده از این تجمع نشان می‌دهد که به‌غیر از ایرانی‌ها، اتباع دیگر کشور‌ها نظیر افغانستان، اوکراین، کرد‌های عراق و ترکیه و همچنین خودِ مردم آلمان نیز در تجمع ضدایرانی برلین حضور داشتند.

حضور جنایت‌کاران

ماهیت افراد شرکت‌کننده در تجمع ساختگی «برلین» نیز از همراهی جنایت‌کاران در این تجمع با گروه‌های دیگری نظیر همجنسگرایان و ملیت‌های مختلفی که در این جمعیت ضدایرانی حضور داشتند، حکایت دارد. در این راستا، ابتدا باید به این نکته توجه داشت که کشور آلمان به‌عنوان میزبان این تجمع ساختگی، با اقدامات ضدایرانی که در ۴۳ سال گذشته انجام داده، نظیر تجهیز ارتش بعث عراق به سلاح‌های کشتار جمعی شیمیایی و همراهی در زمینه تحریم‌های ظالمانه، لایق لقب «جنایت‌کار» است که میزبانی از این تجمع نمایشی نیز اگرچه به‌بهانه «آزادی بیان» صورت گرفت؛ اما در حقیقت بر اثبات سیاست‌های ضدایرانی این کشور افزود.

علاوه بر این موضوع، نگاهی به ماهیت افراد شرکت‌کننده در تجمع ساختگی «برلین» نشان‌دهنده حضور گروه‌هایی در خیابان‌های برلین است که در زمینه کشتار ملت ایران، از هر اقدامی که در توان داشتند، فروگذار نکرده‌اند. در این راستا می‌توان به پیرمرد‌ها و پیرزن‌های سازمان مجاهدین خلق که از خانه سالمندان آلبانی و دیگر لانه‌های خود برای شرکت در این تجمع ساختگی به «برلین» منتقل شدند، اشاره کرد؛ همان‌هایی که با ترور مردم ایران و حمایت از حکومت بعث عراق در جنگ تحمیلی، دست‌شان به خون هزاران ایرانی آلوده است. همچنین تکلیف سلطنت‌طلب‌ها هم که ۴۳ سال قبل از سوی ملت ایران طرد شده‌اند، با آن‌ همه دیکتاتوری، کشتارها، شکنجه‌ها، چپاول‌ها علیه ملت ایران مشخص است؛ حالا دیگر بقیه‌شان مانند تجزیه‌طلبان و... بماند.

مطالباتِ ضدایرانی

«حامد اسماعیلیون» سرکرده «انجمن خانواده‌های قربانیان پرواز ۷۵۲»، کسی است که از ابتدا، در فراخوان برای حضور در این تجمع ساختگی، نقش ایفا کرده و خود نیز در آن سخنرانی کرد. «اسماعیلیون» کسی است که به‌دلیل جان‌ باختن فرزند و همسر او در حادثه هواپیمای اوکراینی، انجمن مذکور را تشکیل داد و خواستار تحریم آسمان ایران توسط کشور‌های غربی و گنجاندن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فهرست گروه‌های تروریستی شد. به همین دلیل وی مورد توجه رسانه‌های بیگانه قرار گرفت و در این رسانه‌ها جایگاهی پیدا کرد.

«اسماعیلیون» در این تجمع نمایشی، در ادامه فعالیت‌های ضدایرانی خود، خواستار توقف مذاکرات مقامات غربی با جمهوری اسلامی ایران شد و در ادامه ژست انسان‌دوستانه گرفت و از آن‌ها خواست تا مردم ایران را تحریم نکنند و تحریم‌ها را علیه جمهوری اسلامی ایران هدفمند کنند. وی همچنین از مقامات غربی خواست تا سفرای جمهوری اسلامی ایران را از کشور‌های خود اخراج کنند.

مطالبات ضدایرانی سرکرده «انجمن خانواده‌های قربانیان پرواز ۷۵۲» در حالی به‌عنوان مبارزه با نظام جمهوری اسلامی ایران صورت می‌گیرد که در حقیقت این مطالبات نه فقط علیه نظام جمهوری اسلامی ایران است؛ بلکه می‌توان آن را علیه مردم ایران نیز دانست. حالا این‌که وی خود را حامی مردم ایران بداند یا نداند.

«اسماعیلیون» در حالی خواستار توقف مذاکرات شده است که این مذاکرات یکی از راه‌های رفع تحریم‌های ظالمانه و غیرانسانی غرب علیه مردم ایران است؛ بنابراین با توجه به این‌که تحریم‌ها در چندسال گذشته برخی نابسامانی‌های اقتصادی و مشکلات معیشتی را برای مردم ایران به‌همراه داشته و حتی موجب عدم دسترسی بیماران به دارو‌های خود نیز شده و جان آن‌ها را به خطر انداخته است، پس تا زمانی که تحریم وجود داشته باشد، آسیب آن متوجه مردم ایران است؛ لذا اظهارات وی مبنی بر ضرورت هدفمند شدن تحریم‌ها علیه نظام جمهوری اسلامی برای در امان ماندن مردم ایران از آسیب‌های ناشی از آن نیز اظهاراتی سخیف و سیاستی فریب‌کارانه است.

و اما...

انقلاب اسلامی ایران در این ۴۳ سال، توطئه‌های مختلفی را پشت سر گذاشته است که نظام سلطه و در رأس آن «شیطان بزرگ»، همواره برای شکستن سد پولادین ملت که سرمایه‌های اصلی این انقلاب هستند، به حربه‌های بزرگ‌تر از اجتماع دروغین برلین متوسل شده و در هرکدام، شکست مفتضحانه‌ای را تجربه کرده است.

جنگ تحمیلی را می‌توان بزرگ‌ترین توطئه نظام سلطه علیه جمهوری اسلامی در این ۴۳ سال گذشته دانست؛ چراکه دشمن روبه‌روی ما تنها ارتش بعث عراق نبود؛ بلکه این ارتش، از پشتیبانی مالی و تسلیحاتی کشور‌های دیگر خصوصاً ابرقدرت‌ها برخوردار بود و ما از کشور‌های زیادی به‌غیر از عراق، اسیر در اختیار داشتیم؛ اما با این وجود ملت ایران اجتماع بزرگ «هشت سال دفاع مقدس» را رقم زدند، حالا این توطئه‌های سازمان‌یافته که جای خود دارد.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار