از یک عمر مجاهدت‌های ایثارگونه «احمدرضامداح» تجلیل شد

در حاشیه آیین اختتامیه ششمین جشنواره ملی «فانوس» (مرحله استانی) که امروز دوم آبان همزمان با آئین اختتامیه چهارمین جشنواره استانی «تئاتر سنگر» در موزه دفاع مقدس فارس و به میزبانی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس فارس برگزار شد از «احمدرضا مداح» تخریبچی دوران دفاع مقدس، آزاده و جانباز سرافراز و عکاس خبری و هنرمند استان فارس تقدیر شد.
کد خبر: ۵۵۱۹۸۸
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۲ - 24October 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، در حاشیه آیین اختتامیه ششمین جشنواره ملی «فانوس» (مرحله استانی) که امروز دوم آبان همزمان با آئین اختتامیه چهارمین جشنواره استانی «تئاتر سنگر» در موزه دفاع مقدس فارس و به میزبانی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس فارس برگزار شد از «احمدرضا مداح» تخریبچی دوران دفاع مقدس، آزاده و جانباز سرافراز و عکاس خبری و هنرمند استان فارس تقدیر شد.

احمدرضا مداح متولد ۲۹ خرداد ۱۳۴۷ در شیراز سال ۶۲ برای اولین بار به جبهه‌های نبرد حق علیه باطل اعزام شد و ابتدا به ارومیه و سپس از ارومیه به جلدیان، مریوان و دوراهی بانه - پنجوین عراق عزیمت کرد.

سالها مجاهدت و ایثار احمدرضا مداح در نهایت به جایی رسید که بیست و چهارم اردیبهشت سال ۶۵ درست قبل از عملیات والفجر مقدماتی، احمدرضا که تخریب‌چی این عملیات بود در یک عملیات ایذایی در بجلیه عراق با موج انفجار و  انفجار مینی که قرار بود خنثی شود، مجروح و سپس اسیر می‌شود.

 اسارتی که پنجاه و یک ماه طول کشید و در این ۴ سال و سه ماه احمدرضا مداح با وجود اینکه انواع شکنجه و مشقت را توسط بعثی‌ها به جان خرید اما لحظه‌ای دست از آرمانهای انقلاب و دفاع از میهن اسلامی ایران برنداشت و در نهایت در دوم شهریور ۱۳۶۹ با دهمین گروه آزاده‌ها به وطن بازگشت.

احمدرضا مداح که در ایام شیوع کرونا نیز گزارشهای ایثارگرانه‌اش از بیمارستان بیماران کرونایی در شیراز نام وی را دیگربار بر سر زبانها انداخت اکنون عکاس خبری خبرگزاری قرآنی ایکنا و پایگاه خبری تحلیلی شیرازه است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها