معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار اصفهان:

پروژه اصلی دشمن سوریه‌سازی ایران با تمرکز بر قوم گرایی و تفرقه است

«جان نثاری» گفت: پروژه اصلی دشمن سوریه‌سازی ایران با تمرکز بر قوم گرایی و تفرقه است که خوشبختانه با اقتدار نیروهای نظامی و امنیتی کشور هیچ نگرانی در این خصوص وجود ندارد.
کد خبر: ۵۵۱۹۹۵
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۵ - 25October 2022

پروژه اصلی دشمن سوریه سازی ایران با تمرکز بر قوم گرایی و تفرقه استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اصفهان، «محمدرضا جان‌نثاری» معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار اصفهان امروز (سه‌شنبه) با اشاره به اقدامات و وقایع اخیر توسط برخی اغتشاشگران به تبیین حوادث پرداخت و اظهار داشت: جامعه باید با هوشیاری مانع از دست یابی دشمن به اهداف شوم خود شود.

وی اطلاع‌رسانی نامناسب را از علل حوادث اخیر دانست و عنوان کرد: هر زمانی که خلاء اطلاع رسانی در موضوعات مختلف در کشور وجود داشت دشمن ورود کرد و به نفع خود بهره برد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار اصفهان تاکید کرد: اغتشاشات اخیر قطعا توسط دشمنان هدایت و برنامه‌ریزی شد که هدف آنان نابودی اعتقادات مردم و جامعه است.

جان‌نثاری اضافه کرد: حجاب در کشور ما علاوه بر اینکه توصیه شرع است یک قانون و موضع ملی است و استفاده دشمن از شعار حجاب اجباری تلاشی برنامه‌ریزی شده برای ایجاد تفرقه و از بین بردن اعتقادات مردم است.

وی افزود: قدرت کشور ما در مولفه‌های اعتقادات، حضور مردم و رهبری است و این مولفه ها عامل قدرت و تداوم انقلاب اسلامی بوده و خواهند بود. 

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار اصفهان یادآور شد: پروژه اصلی دشمن سوریه‌سازی ایران با تمرکز بر قوم گرایی و تفرقه است که خوشبختانه با اقتدار نیروهای نظامی و امنیتی کشور هیچ نگرانی در این خصوص وجود ندارد.

جان‌نثاری بر تربیت فرزندان و نظارت بر نحوه ورود آنان به اجتماع را بسیار مهم و از وظایف اصلی خانواده‌ها دانست و ابراز داشت: باید با یک تلاش ویژه و موثر در برنامه‌های تربیتی آموزش و پرورش تغییراتی در راستای تحقق اهداف تربیتی نوجوانان و جوانان اندیشیده شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار