در نشستی با حضور معاونان بنیاد شهید؛

تبصره‌های بودجه بنیاد شهید بررسی شد

دومین نشست ستاد بودجه بنیاد شهید و امور ایثارگران با موضوع «بررسی تبصره‌های مورد نیاز بنیاد شهید و امور ایثارگران برای سال ۱۴۰۲» برگزار شد.
کد خبر: ۵۵۲۰۰۱
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۷ - 25October 2022

تبصره‌های بودجه بنیاد شهید بررسی شدبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، دومین نشست ستاد بودجه بنیاد شهید و امور ایثارگران با موضوع «بررسی تبصره‌های مورد نیاز بنیاد شهید و امور ایثارگران برای سال ۱۴۰۲» در معاونت توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد.

در این نشست که طاهر موهبتی، معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی، محمود پاکدل، معاون تعاون و امور اجتماعی و عبدالرضا عباسپور معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران حضور داشتند تبصره‌هایی از بودجه سال ۱۴۰۱ برای تصویب در بودجه ۱۴۰۲ بنیاد در جلسه مطرح و پیشنهادات بنیاد در مورد آن‌ها بررسی شد.

از جمله این تبصره‌ها می‌توان به «جز (۱) بند (الف) تبصره (۱۲)، «بند (ه) تبصره (۱۲)»، «بند (ب) تبصره (۱۶)»، «جز (۱) بند (ج) تبصره (۱۶)»، «بند (ز) تبصره (۱۶)» و «بند (و) تبصره (۲۰)» اشاره کرد که شامل مواردی همچون اشتغال ایثارگران، اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه، تسهیلات مسکن به ایثارگران، تبدیل وضعیت ایثارگران و خدمات درمانی می‌شود.

علاوه بر آن، تبصره‌هایی از سنوات گذشته برای لحاظ شدن در بودجه ۱۴۰۲ نیز مورد برسی قرار گرفت که از جمله آن می‌توان به «بند (ش) تبصره (۲۹) قانون بودجه سال ۱۳۸۰» و «تبصره (۲) قانون بودجه سال ۱۳۸۴» و «بند (و) تبصره (۵) قانون بودجه سال ۱۴۰۰» اشاره کرد.

همچنین در ادامه جلسه تبصره‌های جدیدی برای اضافه شدن در بودجه ۱۴۰۲ بنیاد شهید و امور ایثارگران ارائه و پیشنهاد شد.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار