وزیر کشور در حاشیه جلسه ستاد اربعین مطرح کرد؛

تدوین برنامه منسجم برای همکاری بیشتر دولت عراق در برگزاری اربعین

وحیدی گفت: برنامه‌های ستاد مرکزی اربعین برای سال آینده از همین امروز شروع شده است، به خصوص در حوزه همکاری‌های لازم با دولت عراق که برنامه منسجمی تدوین شده است.
کد خبر: ۵۵۲۰۲۱
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۲ - 25October 2022

تدوین برنامه منسجم برای همکاری بیشتر دولت عراق در برگزاری اربعینبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، «احمد وحیدی» وزیر کشور امروز (سه‌شنبه) در حاشیه جلسه جمع بندی ستاد مرکزی اربعین در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: اولین جلسه ستاد اربعین برای جمع‌بندی عملکرد دستگاه‌ها در برگزاری مراسم اربعین حسینی امروز برگزار شد. در این جلسه موضوعات مختلف و گزارشات دستگاه‌های ذیربط مورد بررسی قرار گرفت.

وحیدی با بیان اینکه در این جلسه نقاط قوت و ضعف احصا شد، تصریح کرد: برنامه‌های ستاد مرکزی اربعین برای سال آینده از همین امروز شروع شده است، به خصوص در حوزه همکاری‌های لازم با دولت عراق که برنامه منسجمی تدوین شده است.

وزیر کشور با تاکید بر اینکه امیدواریم سال آینده عملکرد کاملا موفقی در برگزاری اربعین داشته باشیم، گفت: تجمعی که طی یک الی دو روز در اربعین امسال به وجود آمد، بیشتر به دلیل کمبود ظرفیت مرز‌های دولت عراق بود که به میزان کافی توان تخلیه زائران را نداشتند.

وی در خصوص اتباع خارجی که سعی داشتند از مرز ایران برای سفر اربعین استفاده کنند، بیان داشت: در خصوص اتباع خارجی که قصد داشتند از مرز ایران برای سفر اربعین استفاده کنند مذاکرات و هماهنگی‌های خیلی خوبی با دولت عراق داشتیم تا کار با سهولت بیشتری انجام شود.

وزیر کشور در پایان از زمان مذاکرات با دولت عراق درخصوص زائران اتباع خارجی از ابتدای سال اعلام کرد.

انتهای پیام/371

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار