در ستاد ارتش؛

همایش پیاده‌روی نیرو‌های مسلح برگزار شد

همایش پیاده‌روی و ورزش صبحگاهی نیرو‌های مسلح با حضور معاون فرهنگی و ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان در ستاد ارتش برگزار شد.
کد خبر: ۵۵۲۰۲۹
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۳ - 25October 2022

همایش پیاده‌روی نیرو‌های مسلح در ستاد ارتش برگزار شدبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، به‌مناسبت هفته تربیت بدنی، همایش پیاده‌روی و ورزش صبحگاهی نیرو‌های مسلح با حضور «سینا کلهر» معاون فرهنگی و ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان در ستاد ارتش برگزار شد.

کلهر در این مراسم ضمن تبریک هفته تربیت بدنی اظهار داشت: جایگاه ورزش در سطح نیرو‌های مسلح و بویژه ارتش جمهوری اسلامی ایران جایگاهی متمایز و برجسته است که سطح گسترده همکاری‌ها و ارتباط متقابل و صمیمانه نیرو‌های مسلح با وزارت ورزش و جوانان گویای این واقعیت ارزشمند است.

وی با تأکید بر اهمیت ورزش در ارتقای سلامتی، روحیه، نشاط و سرزندگی هموطنان افزود: کسی که ورزش می‌کند، کیفیت و درک زندگی‌اش عمیق و غنی است و جان و جسمش به‌صورت مداوم با نشاط و سرزنده خواهد بود و الحمدلله این مساله یعنی توجه به امر ورزش در نیرو‌های مسلح موجب توانمندی، اقتدار و سرزندگی بیشتر کارکنان این نیرو‌ها شده است.

امیر سرتیپ «محمد محمودی» معاون اجرایی ارتش نیز طی سخنانی در این مراسم گفت: هفته تربیت بدنی یادآور این نکته است که ما بدانیم در طول سال باید زندگی‌مان را طوری تنظیم کنیم که از تحرک و نشاط هیچ موقع دوری نکنیم؛ چراکه ورزش می‌تواند زمینه ساز سلامتی و پیشرفت در تمام شئون زندگی باشد.

وی عنوان کرد: ما در ارتش در حوزه ورزش برای کارکنان پایور، وظیفه، روحانیون، خانواده‌ها، پیشکسوتان و اعضای وابسته ارتش در طول سال برنامه‌های جامع، منظم و مستمر داریم و توسعه فعالیت‌های ورزشی را در کنار ماموریت‌های دفاعی و رزمی با جدیت پیگیری می‌کنیم.

امیر سرتیپ دوم «حسین امیدی» رئیس سازمان تربیت بدنی ارتش نیز در این مراسم با اشاره به برنامه‌های متنوع این سازمان در هفته تربیت بدنی در یگان‌های ارتش در سراسر کشور، گفت: هفته تربیت بدنی را از ۲۴ مهرماه که روز پارالمپیک و تجلیل از جانبازان ورزشکار بود شروع کردیم. در این روز ما با خانواده‌های جانبازان ورزشکار ارتش جمهوری اسلامی ایران دیدار کردیم؛ همچنین برنامه ورزش صبحگاهی دانشجویی در دانشگاه افسری امام علی (ع) نیروی زمینی ارتش با حضور فرماندهان دانشگاه‌های افسری و مدیران تربیت بدنی نیرو‌های تابعه برگزار شد.

وی افزود: دیدار با خانواده‌های شهدای ورزشکار ارتش، کوهپیمایی مشترک نیرو‌های مسلح و برنامه کوهپیمایی طرح سیمرغ با فتح ۳۱ قله مرتفع کشور توسط ورزشکاران ارتش و همایش پیاده‌روی نیرو‌های مسلح که امروز با حضور ورزشکاران ارتش جمهوری اسلامی ایران، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، فراجا و وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در ستاد ارتش برگزار شد از جمله برنامه‌های سازمان تربیت بدنی ارتش به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی است.

در پایان این مراسم که امیر سرتیپ دوم «جمشید فولادی« رئیس اداره ورزش و آمادگی جسمانی ستاد کل نیرو‌های مسلح، امیر سرتیپ «اکرمی‌نیا» معاون هماهنگ‌کننده سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، سردار «باران‌چشمه» عضو شورای عالی ورزش کشور و جمعی از فرماندهان و معاونان ستاد ارتش حضور داشتند از خانواده سرهنگ شهید «ابوالفضل محقق‌نژاد» نخستین شهید مدافع سلامت ستاد ارتش و تعدادی از جانبازان ورزشکار ارتش در دوران دفاع مقدس تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار