رئیس ستاد گرامیداشت سردار شهید سمائی:

«مردم» مهمترین پشتوانه برنامه‌های حوزه ایثار و شهادت هستند

«ساجدی‌فر» گفت: مهمترین پشتوانه برنامه‌هایی که در حوزه ایثار و شهادت برگزار می‌شود حضور و مشارکت مردم است که باید از این ظرفیت به بهترین نحو بهره برد.
کد خبر: ۵۵۲۰۶۵
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۶ - 25October 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، در آستانه فرارسیدن ششمین سالگرد شهادت سردار «غلامرضا سمائی» از فرماندهان مدافع حرم، دومین جلسه ستاد مردمی برگزاری گرامیداشت این شهید والامقام به ریاست «محمد ساجدی‌فر» در مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان برگزار شد.

در این نشست ضمن مرور اقدامات و عملکرد شایسته سال گذشته این ستاد در راستای پاسداشت شهید سمائی از جمله برگزاری برنامه‌های اثرگذار مردمی توسط دوستداران شهید در شهرستان‌های تربت حیدریه، فیض‌آباد، گناباد، مشهد و در سطح مساجد، مدارس و محلات، در خصوص استفاده از ظرفیت فضای مجازی به‌منظور انتقال پیام شهید و شهادت به اقصی نقاط کشور و جهان، به‌عنوان برنامه‌ اولویت‌دار ششمین یادواره شهید سمائی تبادل نظر شد.

ساجدی‌فر در این نشست ضمن قدردانی از تلاش‌های صورت گرفته در راستای برگزاری هرچه بهتر مراسم سالگرد شهادت شهید سمائی اظهار داشت: مهمترین پشتوانه برنامه‌هایی که در حوزه ایثار و شهادت برگزار می‌شود حضور و مشارکت مردم است که باید از این ظرفیت به بهترین نحو بهره برد.

وی افزود: امسال به مناسبت ششمین سالگرد سردار سمائی، یادواره این شهید والامقام در شهرستان‌های مشهد، تربت حیدریه و فیض‌آباد با محوریت پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت برگزار خواهد شد.

رضا یوسفی از فرماندهان تخریب لشکر 21 امام رضا (ع) در دوران دفاع مقدس در سخنانی بر ضمن تأکید بر استفاده از ظرفیت پیشکسوتان دفاع مقدس در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، تکیه به توان مردمی را در گرامیداشت‌ شهید سمائی ضروری دانست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار