دبیرکل بنیاد هابیلیان:

ترور و تروریسم علیه ایران هیچ‌گاه از روی میز غرب کنار نرفته است

«هاشمی‌نژاد» با بیان این‌که اکنون اقدامات تروریستی بیشتر در قالب رسانه درآمده است، گفت: هیچ‌گاه ترور و تروریسم علیه کشورمان از روی میز غرب کنار نرفته است.
کد خبر: ۵۵۲۱۳۰
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۸ - 25October 2022

ترور و تروریسم علیه ایران هیچ‌گاه از روی میز غرب کنار نرفته استبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «سید محمدجواد هاشمی‌نژاد» دبیرکل بنیاد هابیلیان در گفت‎وگویی، ضمن تشریح نقش کشورهای غربی و نهادها و رسانه‌های وابسته به آن‌ها در اغتشاشات اخیر، اظهار داشت: در مورد ایران اساساً اگر حمایت‌های کشور غربی و حمایت‌های همه‌جانبه آن‌ها نبود، ما تا امروز شاهد قربانی شدن بیش از ۱۷ هزار شهید ترور در کشور نبودیم؛ فراموش نکنید که غرب و بعضی از عوامل آن‌ها و کشورهای تابع آن‌ها، امکانات را به صورت همه‌جانبه در اختیار تروریسم و به‌صورت آشکار علیه مردم ایران قرار دادند.

دبیرکل بنیاد هابیلیان با اشاره به پشتیبانی غرب از گروهک تروریستی منافقین در برابر ایران، تصریح کرد: وقتی سرکرده منافقین می‌خواست مردم و مسئولین جمهوری اسلامی ایران را قتل عام کند و به شهادت برساند، این فرانسه بود که در پایگاه نظامی خود از سرکرده منافقین و عوامل آن‌ها استقبال کرد و پایگاه در اختیار ‌آن‌ها گذاشت و اکنون بیش از ۴۰ سال است که هنوز آن پایگاه در اختیار منافقین است.

وی افزود: به همین ترتیب کشورهای دیگر نیز این اقدامات را انجام دادند؛ دانمارک یکی از کشورهایی است که میزبان گروهک‌های تجزیه‌طلب به‌صورت آشکار است؛ به‌صورتی که حتی مسئولیت بمب‎گذاری‌ها و اقدامات تروریستی‌شان را هم آشکارا بر عهده می‌گیرند؛ همان کاری که منافقین در مورد ما کردند.

به گفته هاشمی‌نژاد، این کشورها علاوه بر پایگاه‌، پول فراوان و رسانه‌ در اختیار این تروریست‌ها قرار می‌دهند و سیستم‌های امنیتی‌شان را به کمک آن‌ها می‌فرستند و با یکدیگر، همکاری تنگاتنگی با آن‌ها دارند.

دبیرکل بنیاد هابیلیان تاکید کرد: این حمایت‌ها را یک بسته اقدامات تروریستی باید محسوب کرد که شامل رسانه، پول، امکانات و سیستم امنیتی و پایگاه‌های مختلفی است.

هاشمی‌نژاد با اشاره به اغتشاشات اخیر و اقدامات رسانه‌های مورد حمایت غرب در دامن زدن به آن، بیان کرد: در اغتشاشات اخیر این رسانه‌ها مانند آن‌چه اینترنشنال و بی‌بی‌سی فارسی، دقیقا اقدامات خشونت‌آمیز، حاد شدن فضا و کشیده شدن اقدامات غیرعادی علیه مراکز مختلف و اقدامات این‌چنینی را می‌خواستند و تبلیغ می‎کردند.

وی افزود: این مواردی است که ما تصاویرشان را داریم، فیلم‌های آن‌ها اکنون موجود است و کاری بود که منافقین در دهه ۶۰ انجام می‌دادند؛ انتهای آن منجر به شهادت تعداد زیادی شهید بود که در کشور ما وجود دارد.

دبیرکل بنیاد هابیلیان با اشاره به این‌که گروه‌های تجزیه‌طلب نیز یکی از عواملی بودند که به اقدامات اخیر دنیای غرب و به خصوص شبکه‌هایی مانند بی‌بی‌سی و اینترنشنال، امید فراوانی داشتند، گفت: اگر سوابق این گروهک‌ها را بررسی کنیم، جنایاتی مانند سر بریدن مردم و بسیاری از اقدامات که تحت حمایت غرب و رسانه‌های آن‌ها انجام شده را در کارنامه خود دارند.

هاشمی‌نژاد با بیان این‌که اکنون این اقدامات تروریستی بیشتر در قالب رسانه درآمده است، خاطرنشان کرد: هیچ‌گاه ترور و تروریسم علیه کشورمان از روی میز غرب کنار نرفته است.

منبع: خبرگزاری میزان

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار