وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:

جهاد تبیین در جنگ رسانه‌ای دشمن، ضروری است

«اسماعیلی» گفت: با توجه به اینکه امروز پروژه عظیم رسانه‌ای دشمن بر علیه ملت ایران شکل گرفته تا ناامیدی و یاس را در بین آنان ترویج دهند، جهاد تبیین بسیار ضروری است.
کد خبر: ۵۵۲۱۴۶
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۷ - 25October 2022

وزیربه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، مراسم روز شهرستان کبودراهنگ و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای پنجم آبان سال ۱۳۵۷ و ۶۴۱ شهید گرانقدر این شهرستان با حضور «محمدمهدی اسماعیلی» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهرستان کبودراهنگ برگزار شد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این مراسم با اشاره به حماسه ۵ آبان سال ۱۳۵۷ در شهرستان کبودراهنگ اظهار داشت: در این روز مردم شهرستان کبودراهنگ ۵ شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کردند که این شهدا پرچم افتخار و عظمت مردم این دیار و ایران اسلامی هستند.

وی افزود: مردم شهرستان کبودراهنگ در طول عمر انقلاب اسلامی، ولایتمداری و رشادت‌های از خود به نمایش گذاشته‌اند و همیشه استوار و سرافراز بوده‌اند و شور حسینی در مساجد این شهرستان باعث ایجاد شعور حسینی و بصیرت انقلابی در بین مردم شده است.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: در یک دهه گذشته برخی جریان‌های غرب‌گرا که با تفکرات غربی رکود فرهنگ و اقتصاد کشور را رقم زده بودند و مانع رشد در این زمینه شده بودند.

وی با تاکید بر جهاد تبیین گفت: با توجه به اینکه امروز پروژه عظیم رسانه‌ای دشمن بر علیه ملت ایران شکل گرفته تا ناامیدی و یاس را در بین آنان ترویج دهند، جهاد تبیین بسیار ضروری است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی متذکر شد: هدف دشمنان دوقطبی‌سازی در جامعه است اما باید بدانند که تمام نقشه‌های آنان برملا خواهد شد و مسیر انقلاب با قدرت پیش خواهد رفت.

خبرنگار: کمال مظفری

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار