معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان:

رسانه وظیفه انعکاس امور حتی اعتراضات در جامعه را دارد

«جان نثاری» گفت: رسانه وظیفه انعکاس امور جامعه حتی اعتراضات را دارد اما مراقب باشید که رسانه در گرداب عملیات روانی دشمن گرفتار نشود.
کد خبر: ۵۵۲۱۵۶
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۷ - 25October 2022

رسانه وظیفه انعکاس امور حتی اعتراضات در جامعه را داردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اصفهان، «محمدرضا جان‌نثاری» معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان عصر امروز (سه‌شنبه) در شورای اطلاع رسانی استان در خصوص سیاست گذاری برگزاری مراسم ۱۳ آبان، اظهار داشت: در این روز چندین مناسبت عظیم اتفاق افتاده و روز دانش آموز یکی از این مناسبت هاست که بیشتر شناخته شده است.

وی بیان کرد: اکثر مردم می دانند که ۱۳ آبان روز دانش آموز است اما دلیل این نامگذاری و سایر مناسبت ها از جمله روز ملی مبارزه با استکبار و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا را نمی دانند. توقع ما از رسانه این است که این روز با اهمیت را همه جانبه معرفی کند تا آحاد مردم با شعار انسجام ملی در راهپیمایی این روز شرکت کنند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان در خصوص ۲۵ آبان (روز اصفهان) افزود: روز اصفهان نیز مانند ۱۳ آبان بایستی برای مردم تبیین صحیح شود و این مهم در نظر گرفته شود که هدف ما تنها بزرگداشت این روز نیست بلکه آنچه در ۲۵ آبان اصفهان اتفاق افتاد بایستی برای مردم به روشنی بیان شود.

جان‌نثاری در خصوص شهدای ۲۵ آبان تصریح کرد:  تشییع ۳۷۰ شهید در یک روز اتفاق عظیمی بود که در اصفهان رقم خورد و مهم این است که بعدازظهر همان روز کاروان بزرگی از اصفهان به جبهه اعزام شد. این دو واقعه در کنار یکدیگر مقاومت و خستگی ناپذیری مردم اصفهان را در برابر دشمن نشان می دهد.

وی در خصوص فعالیت رسانه ای گسترده دشمن در اغتشاشات اخیر ابراز داشت: دشمن تلاش می کند به جامعه القا کند که اغتشاشگران عموم مردم هستند در حالی که اغتشاشات اخیر صدای یک طبل تو خالی است. البته جامعه ما اعتراض و دلخوری هایی دارد اما معترض اغتشاش نمی کند و امنیت ملی را به خطر نمی اندازد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان در خصوص نقش رسانه در حوادث اخیر، یادآور شد: رسانه وظیفه انعکاس امور جامعه حتی اعتراضات دارد. اما مراقب باشید که رسانه در گرداب عملیات روانی دشمن گرفتار نشود.

جان‌نثاری مطرح کرد: در این شرایط شأن اول رسانه اطلاع رسانی به موقع، صحیح و مستند است. البته که اطلاع رسانی به نحوی انجام شود که تبدیل به شایعه سازی نشود.

وی نقش رسانه در شرایط فعلی را جهاد تبیین به معنای واقعی دانست و گفت: انتظار ما از رسانه ها در ناآرامی های اخیر جهاد تبیین است تا علاوه بر بازگو کردن واقعیت ها راهکار درست نیز ارائه دهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار