فرمانده تیپ ۸۳ طلاب رزمی تبلیغی امام جعفر صادق (ع):

طلاب توانایی دفاع همه جانبه از دستاورد‌های انقلاب اسلامی را دارند

حجت‌الاسلام «منتظرزاده» گفت: امروز طلاب و روحانیون بسیجی ثابت می‌کنند در عرصه جهاد چه در فضای حقیقی و یا در فضای مجازی توانایی همه جانبه در دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی را دارا هستند.
کد خبر: ۵۵۲۱۷۵
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۷ - 26October 2022

طلاب تیپ ۸۳ توانایی دفاع همه جانبه از دستاورد‌های انقلاب اسلامی را دارندبه گزارش دفاع‌پرس از قم، حجت الاسلام والمسلمین مجید منتظرزاده فرمانده تیپ ۸۳ روحانیون رزمی تبلیغی امام جعفر صادق (ع) در مراسم آغازین رزمایش مدافعان ولایت ۳ اظهار داشت: این رزمایش در راستای حفظ انسجام و آمادگی دفاعی و سازماندهی تکمیلی گردان‌های وابسته تیپ مستقل ۸۳ امام جعفر صادق (ع) برگزار می‌شود.

وی افزود: به دلیل شیوع ویروس منحوس کرونا در سه سال گذشته موفق به اجرای این رزمایش نشده بودیم و با فروکش کردن این بیماری امسال به توفیق الهی موفق به برگزاری این رزمایش با حضور ۱۰ گردان از گردان‌های تیپ مستقل ۸۳ شدیم.

وی عنوان کرد: ما با برپایی رزمایش قاطعانه و با صدای رسا به همه منافقان داخلی و دشمنان خارجی اعلام می‌کنیم که اسلام و انقلاب اسلامی و ولی امر مسلمین مدافعانی از جنس روحانی و طلبه آموزش دیده و توانمند دارد که تا آخرین نفس و آخرین قطره خون با همه توان از این نظام دفاع خواهند کرد و با سرلوحه قرار دادن فرامین ومنویات فرمانده معظم کل قوا برای دفاع همه جانبه از جبهه حق در مقابل جبهه باطل در تمام صحنه‌هایی که لازم باشد حضور فعال خواهند داشت.

این مسئول با بیان اینکه در صدد هستیم تعداد گردان‌های تیپ مستقل ۸۳ امام جعفر صادق (ع) را که متشکل از طلاب و روحانیون جوان است افزایش دهیم، تاکید کرد: امروز طلاب و روحانیون بسیجی ثابت می‌کنند در عرصه جهاد چه در فضای حقیقی و یا در فضای مجازی توانایی همه جانبه در دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی را دارا هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها