جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ارتش:

«عقلانیت» در زندگی مشترک مبنای تصمیم‌گیری‌ها قرار گیرد

حجت‌الاسلام «جلیلی‌صفت» گفت: در زندگی مشترک برای هر تصمیمی مشورت کنید و عقلانیت را محور قرار دهید تا در سایه مودت و محبت زندگی شیرین و خوبی داشته باشید.
کد خبر: ۵۵۲۲۲۲
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۹ - 26October 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، اختتامیه چهارمین جشنواره زوج‌های جوان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی با حضور حجت‌الاسلام «احمد جلیلی‌صفت» جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، امیر دریادار دوم «یعقوب سلیمی» جانشین اداره عقیدتی سیاسی نداجا امروز در تالار طبرسی بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی برگزار شد.

حجت‌الاسلام جلیلی‌صفت در این مراسم با بیان اینکه تجارب زندگی ارزشمند هستند، اظهار داشت: براساس آیات قرآن کریم فلسفه زوجیت، زندگی همراه با آرامش و لذت عنوان شده است.

وی در ادامه به تبیین فلسفه ازدواج از نگاه قرآن کریم پرداخت و افزود: خداوند متعال به‌واسطه این اتفاق مبارک، مودت، دوستی و مهربانی بین زوجین ایجاد می‌کند.

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ارتش خاطرنشان کرد: زن و شوهر باید محبت را پایه و اساس زندگی مشترک خود قرار دهند در غیر این‌صورت زندگی قوام و دوام نخواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه کهنسالی و عاطفه پدر و مادر قابل توصیف نیست مگر آنکه انسان خود به آن‌ها برسد، خاطرنشان کرد: اگر به دنبال آن هستید تا زندگی موفق، شیرین، با صفا و فرزندان صالح داشته باشید باید عقل را در زندگی حاکم کنید.

«عقلانیت» در زندگی مشترک مبنای تصمیم‌گیری‌ها قرار گیرد

جلیلی‌صفت بیان داشت: باید به دور از دخالت‌ها، هوی‌وهوس‌ها، چشم‌وهم‌چشمی‌ها بر مبنای عقلانیت تصمیم بگیرید.

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ارتش تأکید کرد: در زندگی مشترک برای هر تصمیمی مشورت کنید و عقلانیت را محور قرار دهید تا در سایه مودت و محبت زندگی شیرین و خوبی داشته باشید.

در ابتدای این مراسم دریادار دوم سلیمی گزارشی از روند برگزاری جشنواره زوج‌های جوان نداجا در سال جاری ارائه کرد.

در چهارمین جشنواره زوج‌های جوان نداجا ۵۰ زوج جوان از مناطق شمالی و جنوبی نیروی دریایی ارتش شرکت داشتند و در مدت حضور خود در مشهد از محضر اساتید برجسته حوزه و دانشگاه در حوزه سبک زندگی، آئین همسرداری و مهارت‌های زندگی بهره‌مند شدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار