عباسپور خبر داد؛

آغاز تزریق واکسن آنفولانزا برای ایثارگران

معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران از تزریق واکسن آنفولانزا برای افراد مشمول ایثارگر خبر داد.
کد خبر: ۵۵۲۲۶۳
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۹ - 26October 2022

آغاز تزریق واکسن آنفولانزا برای ایثارگرانبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفا‌پرس، «عبدالرضا عباسپور» معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران از تزریق واکسن آنفولانزا برای افراد مشمول ایثارگر خبر داد.

عباسپور اظهار داشت: از ۱۵ مهر که وزارت بهداشت واکسن‌ها را توزیع کرد، ما نیز بلافاصله تزریق جامعه هدف را آغاز کردیم.

معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه ۱۰۰ هزار نفر در بنیاد شهید در الویت تزریق این واکسن قرار دارند، بیان داشت: جانبازان ۷۰ درصد، والدین چند شهید، والدین شهدا با سنین بالا، بیماران صعب العلاج و جانباز شیمیایی شامل تزریق واکسن آنفولانزا می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه تزریق واکسن آنفولانزا تا حدود دو هفته دیگر ادامه خواهد داشت: افزود: برخی از این افراد به دلیل اینکه نمی‌توانند به راحتی از خانه بیرون بیایند از طرف بنیاد به درب منازلشان رفته و واکسن را تزریق می‌کنیم و عده‌ای دیگر از طریق بنیاد شهید منطقه‌شان با آن‌ها تماس می‌گیرند و زمان و مکان تزریق این واکسن را به آن‌ها اعلام می‌کنند.

عباسپور گفت: افراد ایثارگری که می‌خواهند بدانند شامل تزریق واکسن آنفولانزا می‌شوند نیز می‌توانند با بنیاد شهید منطقه خود تماس بگیرند تا به آن‌ها اطلاع داده شود که می‌توانند برای تزریق مراجعه کنند یا خیر.

پایان پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها