برگزاری مراسم تشییع و شام غریبان پدر شهیدان «رحیم‌سبحانی» در تبریز

مراسم تشییع و شام غریبان پدر شهیدان «منصور و ناصر رحیم سبحانی» 5 آبان در تبریز برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۵۲۲۷۲
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۸ - 27October 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از تبریز، پیکر «محمدحسین رحیم سبحانی» پدر شهیدان «منصور و ناصر رحیم سبحانی» و برادر شهید «محمدعلی رحیم سبحانی» امروز (پنج‌شنبه) از ساعت 10 از مقابل مسجد «غریبلر» واقع در خیابان امام خمینی (ره) روبروی مسجد خیابانی تبریز تشییع و پس از اقامه نماز در آرامستان وادی رحمت تبریز، به خاک سپرده می‌شود. همچنین مراسم شام غریبان آن مرحوم از ساعت 18:30 الی 20:30 همان روز در مسجد «غریبلر» تبریز برگزار می‌شود.

برگزاری مراسم تشییع و شام غریبان پدر شهیدان «رحیم‌سبحانی» در تبریز // هیچ عکس دیگری از پدر شهید و خود شهیدان در دست نیست// سایز آن درست است// اگر میخواهید عکس تزیینی بگذاریم

«محمدعلی رحیم سبحانی» در سال 1303 در تبریز متولد شد؛ وی پس از انقلاب اسلامی به عضویت سپاه پاسداران درآمد و 20 آذر 1360 در گیلان‌غرب به شهادت رسید.

«منصور رحیم سبحانی» نیز متولد 20 اسفند 1343 در تبریز است. وی هنگامی که دانش آموز سال آخر دوره متوسطه بود، برای دفاع از میهن اسلامی در کسوت بسیجی و به‌عنوان تخریب‌چی، عازم جبهه‌های حق علیه باطل شد و 22 فروردین 1362 در شرهانی به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

برادر وی «ناصر رحیم سبحانی» هم در تاریخ 13 فروردین 1347 در تبریز به دنیا آمد و تحصیلات خود را تا پایان دوره راهنمایی ادامه داد. با آغاز جنگ تحمیلی لباس بسیجی پوشید و به‌عنوان غواص در جبهه حضور یافت. وی 24 اسفند 1363 در شرق رود دجله به فیض شهادت نائل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها