با موضوع ایثارگران؛

پنجمین نشست شورای برنامه‌ریزی و تدوین برنامه هفتم توسعه برگزار شد

پنجمین نشست شورای برنامه‌ریزی و تدوین برنامه هفتم توسعه با موضوع ایثارگران روز گذشته با حضور معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد.
کد خبر: ۵۵۲۲۸۱
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۷ - 26October 2022

پنجمین نشست شورای برنامه‌ریزی و تدوین برنامه هفتم توسعه با موضوع ایثارگران برگزار شدبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، پنجمین نشست شورای برنامه‌ریزی و تدوین برنامه هفتم توسعه با موضوع ایثارگران روز دوشنبه با حضور «طاهر موهبتی» معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد.

موهبتی در این نشست به بیان برخی از آسیب‌های برنامه ششم توسعه در مورد نحوه استفاده از سهمیه مقاطع تحصیلی فرزندان ایثارگران، انشعاب رایگان آب و برق ایثارگران و بازنشستگی ایثارگران در صندوق بازنشستگی تأمین اجتماعی پرداخت.

«محمود پاکدل» معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز در این نشست به بررسی مواد مختلف برنامه ششم توسعه در مورد رفع مشکل اشتغال و تأمین مسکن ایثارگران پرداخت و بر توجه به این مسائل در تدوین برنامه هفتم توسعه تأکید کرد.

«عادل مهری ورنیاب» مدیرکل دفتر دانش‌پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر، «مجید مؤدی» رئیس مرکز مطالعات و پژوهش‌ها، «مجتبی قاسمی» مدیرکل امور حقوقی و معاضدت قضایی، «سلیمان رستمیان» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز، «علی گودرزی» مدیرکل دفتر برنامه و بودجه و «مهدی ایزدی» مشاور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در این نشست حضور داشتند.

در این نشست آسیب‌شناسی احکام برنامه ششم توسعه و بررسی میزان تحقق آن‌ها و ضرورت ابقا، اصلاح یا حذف احکام بررسی شد.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار