مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل:

زمینه‌سازی برای تحقق آرمان‌های شهدا مهم‌ترین مأموریت مسئولان است

نوری در دیدار با مادر شهید معظم «التفات صادقی» گفت: پیروی از شهدا و زمینه‌سازی برای تحقّق آرمان‌های آن‌ها مهمترین مأموریت مسئولان است.
کد خبر: ۵۵۲۲۹۰
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۴ - 26October 2022

زمینه‌سازی تحقّق آرمان‌های شهدا مهمترین مأموریت مسئولان استبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «داور نوری» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل در بازدید دوره‌ای از شهرستان مشگین‌شهر، ضمن حضور در یادواره شهدای معظم بخش قصابه و افتتاح چندین طرح عمرانی اجرا شده توسط گروه‌های جهادی، به همراه سردار محمدی‌اصل فرمانده سپاه استان با مادر شهید معظم «التفات صادقی» که اخیراً منزل آن‌ها دچار آتش‌سوزی شده بود، دیدار کرد.

نوری ضمن دلجویی از این مادر عزیز شهید، در خصوص جبران خسارت آتش‌سوزی منزل ایشان دستورات لازم را صادر کرد و گفت: هر مشکل و خللی که در جریان زندگی خانواده‌های شهدا و ایثارگران حادث شود، باید در اسرع وقت توسط مسئولان رفع شود؛ زیرا شهدای معظم نیز همواره در پی حل مشکلات مردم بودند و پیروی از شهدا و زمینه‌سازی برای تحقّق آرمان‌های شهدا مهمترین مأموریت مسئولان است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل گفت: دیدار با مادران عزیز شهدای معظّم، به مردم و مسئولان دلگرمی می‌دهد و این مادران آسمانی با دعای خیر خود به این نظام اقتدار و عزت می‌بخشند؛ به همین دلیل باید همواره قدردان این گوهران ارزشمند باشیم.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار