برگزاری یادواره سردار شهید «جعفر خواستان» در فامنین

سی و پنجمین یادواره سردار شهید حاج «جعفر خواستان» در شهرستان فامنین برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۵۵۲۳۵۳
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۵ - 26October 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، سی و پنجمین یادواره سردار شهید حاج «جعفر خواستان» و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم و شهدای بخش پیشخور شهرستان فامنین برگزار می‌شود.

این یادواره همراه با سخنرانی حجت‌الاسلام «رضا مصباح» امام جمعه شهرستان فامنین و مداحی «میثم گل‌محمدی» در روز (پنج‌شنبه) پنجم آبان از ساعت ۹ تا ۱۲ در شهرستان فامنین، بخش تجرک، روستای تجرک، حوزه مقاومت بسیج شهید خواستان تجرک برگزار خواهد شد.

سردار شهید حاج «جعفر خواستان»، فرمانده گردان مهندسی رزمی ستاد پشتیبانی جنگ جهاد سازندگی استان همدان بود که برای پیروزی انقلاب اسلامی زحمات بسیاری متحمل شده و پیش از انقلاب، پیام‌ها و نوارهای سخنرانی حضرت امام خمینی(ره) را از قم به همدان منتقل می‌کرد.

این شهید بزرگوار که خود اهل روستای «قره دای» فامنین بود با پیروزی انقلاب اسلامی برای خدمت به محرومان به جهاد سازندگی پیوست و سال ۱۳۶۳ وارد بخش پشتیبانی مهندسی جنگ جهاد سازندگی همدان شد.

وی هنگامی که ستاد به سرپل ذهاب انتقال یافت به مناطق جنگی رفته و به دلیل عملکرد بسیار بالا در آن جا پس از مدتی به‌عنوان فرمانده گردان انتخاب شد.

شهید خواستان، آبان ۱۳۶۶، هنگام انجام مأموریت در بانه به همراه جمعی از رزمندگان اسلام به دست نیروهای ضدانقلاب به شهادت رسید.

برگزاری یادواره سردار شهید «جعفر خواستان» در فامنین

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار