فرمانده قرارگاه منطقه ای غرب نزاجا:

دشمن همواره خودکفایی و اقتدار و انسجام ما را رصد می کند

امیر «طاهری» گفت: دشمن همواره خودکفایی و اقتدار و انسجام ما را رصد می‌کند و نه اینکه آن‌ها نمی‌خواهند حمله کنند بلکه به این نتیجه رسیده اند که توانایی حمله را ندارند و با جنگ نرم سعی در گمراه کردن جوانان ما دارند.
کد خبر: ۵۵۲۳۶۲
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۵ - 26October 2022

دشمن همواره خودکفایی و اقتدار و انسجام ما را رصد می کندبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، سرتیپ دوم ستاد «سلیمان طاهری» فرمانده قرارگاه منطقه ای غرب نزاجا امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده لشکر ۸۱ زرهی کرمانشاه با حضور مقامات کشوری و لشکری استان کرمانشاه در تالار گل نرگس برگزار شد، اظهار داشت: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران به عنوان یکی از بازوان توانمند و پر قدرت در کنار سایر نیروهای مسلح ایفای نقش می‌کند و به دلیل اقتدار نیروهای مسلح، وحدت و انسجام ملت دشمن از جنگ فیزیکی کاملا ناامید شده و راه‌ها و روش های دیگری مانند تحریم اقتصادی، تهاجم فرهنگی و جنگ نرم را امتحان می‌کند.

فرمانده قرارگاه منطقه ای غرب نزاجا، گفت: ما در دوران دفاع مقدس ثابت کردیم که تهدیدات را با تمام قدرت پاسخ خواهیم داد و امروز انقلاب ما به یک درخت تنومند تبدیل شده و تنها کشوری هستیم که در برابر آمریکای جنایتکار پنجه در پنجه گذاشته و آنها را از هر نوع تهدید ناامید کرده‌ایم.

امیر طاهری افزود: دشمن همواره خودکفایی و اقتدار و انسجام ما را رصد می کند و نه اینکه آن ها نمی خواهند حمله کنند بلکه به این نتیجه رسیده اند که توانایی حمله را ندارند و با جنگ نرم سعی در گمراه کردن جوانان ما دارند.

این فرمانده ارشد ارتش در غرب کشور در ادامه اضافه کرد: دشمن همواره می داند اگر فشنگی به سمت ما شلیک کند ما با موشک پاسخ خواهیم داد و دست آنها را از بازو قطع خواهیم کرد.

امیر طاهری افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران در برابر تهدیدات همواره نوک پیکان بوده چه در دوران دفاع مقدس و چه در بحران هایی مانند سیل استان گلستان و همچنین زلزله سرپل ذهاب به طوری که مقام معظم رهبری (مدظله العالی) فرمودند: ارتش در قضیه سیل گلستان قبل از ستاد بحران خود را رسانده بود.

فرمانده قرارگاه منطقه ای غرب نزاجا در ادامه گفت: قبول مسئولیت در جمهوری اسلامی ایران یک امانت است و ما باید امانت دار خوبی باشیم و به نحو احسن انجام وظیفه کنیم.

وی اظهار کرد: خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یک موهبت و توفیق الهی است اما خدمت در این لباس سربازی توفیقی مضاعف است و از این بابت خدا را شاکریم که خادم این نظام و سرباز ولایت هستیم.

سپس این امیر سرافراز ارتش ضمن تقدیر و تشکر از زحمات سرتیپ دوم دکتر «حسین سبزی» فرمانده سابق قرارگاه عملیاتی لشکر ۸۱ زرهی لوح انتصاب فرمانده جدید یعنی سرهنگ ستاد «جلال صالحی» را تقدیم کرد و انتخاب وی را بر اساس معیارهای سلسله مراتب ارتش مانند شایسته سالاری ولایت مداری و عدالت دانسته و برای او آرزوی سلامتی و توفیق در انجام مسئولیت داشتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار