فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری:

قدرت و اقتدار ایران استکبار جهانی را به وحشت انداخته است

«اکبری» گفت: دشمن توانایی درک ایران قوی در دنیا را ندارد درحقیقت دشمنان از اقتدار ایران به وحشت افتاده‌اند چراکه این قدرت و توانمندی موجب سقوط آن‌ها شده و هرکسی را با آن‌ها همراه باشد نیز به نابودی می‌کشاند.
کد خبر: ۵۵۲۴۲۵
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۰ - 27October 2022

قدرت و اقتدار ایران استکبار جهانی را به وحشت انداخته استبه گزارش دفاع‌پرس از شهرکرد، «علی محمد اکبری» فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری امروز در دیدار با جمعی از اعضای کانون وکلا و بسیج حقوق‌دانان استان‌ ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و دو هزار و 443 شهید استان، اظهار داشت: با وجود اینکه غافلگیری دشمن یکی از راهکارهای مورد استفاده در جنگ‌ها است اما سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی همواره به رزمندگان توصیه می‌کرد از غافلگیری دشمنان بپرهیزند و یا درصورت حمله برای آن‌ها راه فراری باقی بگذارند.

وی با تاکید بر اینکه حاج قاسم سلیمانی به یک مکتب ارزشمند تبدیل شده است، افزود: ایشان در زمان حیات خود مدال ذوالفقار را که بالاترین مدال افتخار نظامی است دریافت کرد و پس از شهادت نیز به ارزشمندترین مدال‌ها دست پیدا کرد و به مکتب تبدیل شد، شهید سلیمانی مکتب خود را در زمان جنگ تحمیلی و از شهید حاج حسین همدانی فرا گرفت.

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) ادامه داد: در زمان وقوع فتنه سال 1388 شهید حاج حسین همدانی در تهران حضور داشت و همواره توصیه می‌کرد به هیچ عنوان اسلحه به دست نگیرید، چراکه ما کشته می‌شویم برای اینهایی که به ما سنگ می‌زنند.

اکبری با اشاره به اینکه امروزه روش‌های دشمنان تغییر کرده است، عنوان کرد: دشمنان در جایی که ما حضور نداریم ضربات خود را وارد می‌کنند، امروز نیز نظام جمهوری اسلامی ما نیازمند یک پالایش است تا غده‌های چرکین نابود شوند. دشمن توانایی درک ایران قوی در دنیا را ندارد درحقیقت دشمنان از اقتدار ایران به وحشت افتاده‌اند چراکه این قدرت و توانمندی موجب سقوط آن‌ها شده و هرکسی را با آن‌ها همراه باشد نیز به نابودی می‌کشاند.

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) با بیان اینکه وکلای چهارمحال و بختیاری می‌توانند در سطح کشور به عنوان یک الگو معرفی شوند، تصریح کرد: در مجموعه‌های سپاه و بسیج هیچ‌گونه محدودیتی وجود ندارد چراکه اقشار گوناگون در بسیج فعالیت دارند و این اقشار مختلف ما آمادگی لازم برای همکاری با وکلای استان را دارند البته تاکنون نیز تفاهم‌نامه‌هایی در زمینه این همکاری منعقد شده است.

اکبری یادآور شد: امروزه شاهد هستیم دشمنان ایران اسلامی با صدور احکامی کشور ما و برخی شخصیت‌های نظام را تحریم می‌کنند، اما مجموعه‌هایی از استان مانند کانون وکلا می‌توانند در مسائل کلان کشور پیگیر باشند و ابعاد حقوقی تحریم‌های اروپایی بر علیه اشخاص و کشور ایران را بررسی نمایند، این اقدام می‌تواند به راه‌اندازی یک حرکت ملی در سطح کشور منجر شود.

وی با تاکید بر اینکه باید از حوادث درس بگیریم، بیان کرد: امروز دشمنان جنگ روانی را برعیله نظام جمهوری اسلامی ایران آغاز کرده‌اند، فتنه نیز شرایط سختی را ایجاد می‌کند و تشخیص حق از باطل دشوار می‌شود اما باید صبوری کنیم تا دست دشمنان و استکبار جهانی رو شود.

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) در پایان خاطرنشان کرد: 13 آبان و روز دانش‌آموز درواقع روز استکبار ستیزی است بنابراین باید تمامی ظرفیت‌ها به کار گرفته شوند تا بار دیگر قدرت و انسجام ایران به جهانیان نشان داده شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها