بیانیه استاندار لرستان در پی حادثه تروریستی شیراز؛

جمهوری اسلامی و مردم ایران درگیر جنگ ترکیبی هستند

«فرهاد زیویار» در پی حادثه تروریستی شیراز و شهادت تعدادی از هموطنانمان بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۵۵۲۴۳۳
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۷ - 27October 2022

جمهوری اسلامی و مردم ایران درگیر جنگی ناجوانمردانه هستندبه گزارش دفاع‌پرس از خرم‌آباد، «فرهاد زیویار» استاندار لرستان در پی وقوع حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ که منجر به شهادت تعدادی از هموطنانمان شد، بیانیه‌ای به شرح زیر صادر کرد؛

در این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ملت ایران، به چه جرمی باید شاهد غرق بخون شدن مادران و کودکان و زائران حرم احمد بن موسی(ع) باشد؟ گناه آن کودک و آن مادر که برای زیارت و عرض ارادت به ساحت اهل بیت، در حرم خلوت کرده است چیست که باید آماج رگبار گلوله قرار گیرد؟ چرا چادر مادران این سرزمین باید غرق در خون شود، و کودک در آغوش مادر شهید شود؟ کجایند، آنانکه که شعار، زن، زندگی، آزادی، سر می‌دهند تا ببینند حاصل اغتشاشات و شرارت‌هایشان چگونه در صحن احمد بن موسی (ع) منجر به پرپر شدن مظلومترین زائران اهل بیت می‌شود؟

جمهوری اسلامی ایران و ملت ایران درگیر جنگی ناجوانمردانه، فراگیر و ترکیبی است که هدف نهایی خود را، درگیری مسلحانه و تجزیه ایران اسلامی تعریف کرده است، اغتشاشگرانی که گر چه معدودند اما با ایجاد هیاهو در برخی نقاط کشور، نقش جاده صاف کن اینگونه عملیات‌های تروریستی را ایفا می‌کنند، باید بخود آمده و راه رفته را باز گردند. پیش از آنکه خشم ملت ایران فوران کند.

ایادی منطقه‌ای که حامیان و محرکان تروریست‌هایی هستند که به ملت ایران آسیب می‌زنند، قطعا در کاخ‌های شیشه‌ای نشسته‌اند، و دیر نیست تا خون شهیدان مظلوم حرم احمد بن حسن (ع) دامنگیرشان شده و کاخ‌ها بر سرشان آوار شود.

 اینجانب از جانب مردم ولایی و شهید پرور لرستان خود را شریک مصیبت مردم شیراز، فارس و ایران اسلامی دانسته و شهادت زائران مظلوم حرم شاه‌چراغ را به محضر ملت بزرگ ایران و خاصه خانواده‌های آن شهیدان، تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها