پیام تسلیت امام جمعه و فرماندار ملایر در پی شهادت «علی نظری»

امام جمعه و فرماندار ویژه ملایر در پی شهادت مدافع امنیت شهید پاسدار سرافراز «علی نظری» پیام تسلیتی صادر کردند.
کد خبر: ۵۵۲۴۵۵
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۷ - 27October 2022

پیام تسلیت امام جمعه و فرماندار ملایر در پی شهادت «علی نظری»به گزارش دفاع‌پرس از همدان، حجت‌الاسلام «محمدباقر برقراری» امام جمعه و «سلمان اسماعیلی» فرماندار ویژه ملایر در پی شهادت مدافع امنیت شهید پاسدار سرافراز «علی نظری» پیام تسلیتی صادر کردند.

متن پیام بدین شرح است:

بسم رب الشهداء والصدیقین

«ولاتحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون»

«شهدا این هدیه‌ی الهی را آسان و رایگان بدست نیاوردند، به قیمت مجاهدت بدست آوردند.»

مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)

 شهادت مظلومانه پاسدار حریم امنیت، سرباز رشید اسلام شهید والامقام سروان «علی نظری» در میدان پرافتخار دفاع از امنیت و آرامش مردم فهیم و غیور شهرستان ملایر را به محضر مبارک رهبر عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی)، مردم شریف و مجاهد شهرستان ملایر به ویژه خانواده معظم این شهید گرانقدر تبریک و تسلیت عرض می‌نماییم.

 بار دیگر فضای معنوی شهرستان لاله‌خیز ۱۱۰۰ شهید گلگون کفن ملایر، با پیکر پاک و مطهر آلاله سرخی از تبار سروقامتان عرشی پاسداران گمنام امام زمان (عج) عطرآگین شد و دل مردم شهیدپرور و ولایت‌مدار ملایر را داغدار کرد.

 بدون شک شعاع درخشش، شکوه و عظمت شهید والامقام «علی نظری» برای همیشه ماندگار و راهنمای نسل‌های آینده شهرستان ملایر و ایران عزیز خواهد بود.

 اغتشاش‌گران و آشوبگران بدانند که انتقام از خون شهدای حریم امنیت، در دستور کار است و به مردمان صبور و نجیب شهرستان ملایر اطمینان می‌دهیم راه شهید سرافراز «علی نظری» و دیگر شهیدان گلگون کفن در مقابله فداکارانه و بی‌وقفه با توطئه‌های استکبار و اراذل و اوباش ادامه خواهد داشت.

 به فضل الهی پاسداران انقلاب و بسیجیان شجاع، متحد و یکپارچه با نیروهای امنیتی، اطلاعاتی، نظامی و انتظامی شهرستان ملایر که امنیت و آرامش مردم را خط قرمز خود می‌دانند، هرگونه تهدید و خطر در این مسیر را با قاطعیت، صلابت و شجاعت پاسخ خواهند داد.

 اینجانبان بار دیگر شهادت غرورآفرین دلاورمرد شهید «علی نظری» را به محضر حضرت بقیه‌الله الاعظم (عج)، رهبر فرزانه انقلاب (مدظله‌العالی)، مردم شریف شهیدپرور شهرستان ملایر و خانواده معظم این شهید والامقام تبریک و تسلیت می‌گوییم و اعلام می‌کنیم مسیر نورانی انقلاب اسلامی و شهدای سرافراز مستحکم‌تر از گذشته ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار