شهید ترکمان‌: چه بهتر مرگ در راه الله باشد

شهید ناصر ترکمان پری در قسمتی از وصیت‌نامه خود آورده است: «چه بهتر مرگ شهادت و در راه الله باشد، حاضرم صد بار کشته شوم و باز زنده شوم و دوباره در راه الله شهید شوم.»
کد خبر: ۵۵۲۵۱۵
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۸ - 27October 2022

شهید ترکمان‌: چه بهتر مرگ در راه الله باشد

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «شهید» شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... برگ سبزی، تحفه درویش، تا چه قبول افتد و چه در نظر آید.

وصیت‌نامه شهید ناصر ترکمان پری

«بسم الله الرحمن الرحیم

چند کلامی به عنوان وصیت عرض می‌کنم اگرچه خود را پیش از هر کس محتاج به پند و اندرز می‌دانم برادران عزیزم! هیچ گونه تزلزل و سستی به خود راه ندهید و موانع رشد خود را یک به یک از سر راه خود برداشته و انشاءالله که به مقصود خواهید رسید.

دوستان عزیز! بدانید لحظات و فرصت‌ها همانند ابری در گذر است و این عمر ماست که مانند تیری از ترکش ایام رها شده و به سرعت با نقطه پایان نزدیک می‌شود بنابراین باید حداکثر استفاده را از عمری که خداوند به ما عنایت کرده و آن را وسیله نجات از عذاب ابدی و قهر الهی و رسیدن به الله و جای گرفتن در مکان امن الهی کرده، ببریم.

خدایا! تشکر می‌کنم این نعمت را به من دادی که بتوانم در راه اهداف حکومت اسلامی محبت‌های دنیوی را فراموش کنم و فقط راه تو را در نظر داشته باشم.

پدر عزیزم! می‌دانم محبت من در دل تو بسیار است و رنج و اندوه از دست رفتن من برایت دشوار، ولی در راه الله و در راه به ثمر رسیدن حکومت اسلامی بسی ناچیز است مادر عزیزم می‌دانم غم از دست دادن فرزند برای مادر مشکل و دشوار است، ولی عمر دنیا کوتاه است و چه بهتر مرگ شهادت و در راه الله باشد، حاضرم صد بار کشته شوم و باز زنده شوم و دوباره در راه الله شهید شوم.

برادر عزیزم! اگر من شهید شدم راه مرا ادامه ده و مراقب پدر و مادرم باش.»

منبع: فارس

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار