پیام سپاه کربلا در پی حادثه تروریستی در حرم شاهچراغ (ع)؛

حادثه تروریستی شیراز نشان از رسوایی مفتضحانه امپراتوری دروغ دشمنان دارد

سپاه کربلای مازندران در پی حادثه تروریستی شاهچراغ (ع) شیراز پیام تسلیتی صادر کرد.
کد خبر: ۵۵۲۵۲۱
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۳ - 27October 2022

حادثه تروریستی شیراز نشان از رسوایی مفتضحانه امپراتوری دروغ دشمنان داردبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، سپاه کربلای مازندران در پی حادثه تروریستی شاهچراغ (ع) پیام تسلیتی صادر کرد.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حادثه دردناک و اندوهباری که در حرم مطهر حضرت احمد بن موسی علیه‌السلام در شیراز صورت گرفت و تعدادی از هموطنان عزیز مظلومانه به شهادت رسیدند و مجروح شدند، مصداق بارز حرمت‌شکنی در امکان دینی و مقدس ایران اسلامی است.

این جنایت مذبوحانه و کوردلانه بخشی از برنامه و توطئه شوم استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار و رژیم غاصب صهیونیستی توسط عوامل تروریستی، تکفیری وهابی است تا آتش ناامنی را در سطح کشور شعله ور کرده و به اهداف پلید خود که برهم زدن امنیت و آرامش مردم است، دست یابند.

جبهه کفرکه این روز‌ها با امپراتوری دروغ رسانه‌ای در تلاش است تا با سیاه نمایی و القای یاس و ناامیدی به پیوند ناگسستنی مردم با آرمان‌های امام (ره) و انقلاب ضربه بزند، اما در مقابل مردم با بصیرت ولایتمدار ایران اسلامی دچار شکست مفتضحانه‌ای شد؛ و برای جبران آن دست به عملیات تروریستی بزدلانه‌ای زد، غافل از آنکه رسواتر از همیشه درچشم جهانیان شد.

سپاه کربلای مازندران شهادت جمعی از هموطنان عزیزمان را به ملت بزرگ ایران و مقام معظم ولایت حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) و خانواده معظم شهدا و مردم ولایتمدار و شهیدپرور استان فارس، تبریک و تسلیت عرض نموده و اعلام می‌دارد ملت عزتمند و غیور ایران اسلامی با اتکا به قدرت لایزال الهی و با انسجام و یکپارچگی، چشم طمع فتنه گران و فتنه انگیزان را کور خواهند کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار