امیر صباحی‌فرد در بازدید از سایت رادار کِرند کرمانشاه:

امنیت ایران اسلامی خط قرمز نیرو‌های مسلح کشور است

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: کارکنان غیور پدافند هوایی در جای جای کشور اسلامی ایران برای دفاع از آسمان کشور آماده جانفشانی هستند و امنیت ایران اسلامی خط قرمز نیرو‌های مسلح کشور است.
کد خبر: ۵۵۲۵۴۰
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۹ - 27October 2022

امنیت ایران اسلامی خط قرمز نیرو‌های مسلح کشور استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «علیرضا صباحی‌فرد» فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در بازدید از یگان‌های پدافندی غرب کشور، از سایت‌ها و مواضع پدافندی گروه پدافند هوایی کرمانشاه و سایت رادار کرند بازدید کرد و آمادگی رزمی و توان عملیاتی این سایت‌ها و مواضع پدافندی را مورد ارزیابی قرار داد.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در جمع فرماندهان و کارکنان سایت کِرند با تاکید بر این‌که نیروی پدافند هوایی ارتش با اشراف کامل و بصورت مداوم در حال رصد آسمان کشور است، اظهار داشت: کارکنان غیور پدافند هوایی در جای جای کشور ایران اسلامی با مجاهدت و هوشیاری، تمام تحرکات هوایی را پایش می‌کنند و برای دفاع از آسمان کشور آماده جانفشانی‌اند؛ امنیت ایران اسلامی خط قرمز نیرو‌های مسلح کشور است.

امیر سرتیپ صباحی‌فرد با اشاره به ارتقای توان سامانه‌های بومی در صیانت از آسمان امن ایران اسلامی، بیان کرد: با بکارگیری توان داخلی و تلاش روزافزون کارکنان این نیرو و همچنین متخصصان کشور، قطعاً شاهد پیشرفت‌های چشم‌گیر در دستاورد‌های بومی پدافندی خواهیم بود.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار