مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان شرقی:

شهدای مدافع حرم رویش‌های انقلاب اسلامی هستند

امیر «عباسی» با بیان اینکه بسیاری از شهدای مدافع حرم از جوانان هستند، گفت: این شهیدان والامقام نمونه‌ای از رویش‌های انقلاب اسلامی به شمار می‌روند. 
کد خبر: ۵۵۲۵۴۷
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۴ - 27October 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از تبریز، امیر دریادار دوم «رضا عباسی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی شامگاه امروز (پنج‌شنبه) در مراسم سالگرد شهادت رزمنده مدافع حرم «روح‌الله طالبی اقدم» در شهر «کشکسرای» اظهار داشت: شهدای مدافع حرم که نوعا از میان جوانان برومند میهن عزیزمان هستند، نمونه‌ای از رویش‌های انقلاب اسلامی به شمار می‌روند. 

وی افزود: این جوانان علی‌رغم آنکه در دفاع مقدس حضور نداشتند، اما با بصیرت و بینش بلندی که داشتند راه شهدای آن دوران را ادامه دادند و نگذاشتند سنگر مقاومت و پایداری خالی بماند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی اضافه کرد: حضور رزمندگان مدافع حرم در کشورهای عراق و سوریه در راستای حراست از منافع ملی و راهبردی کشور بود و ما وظیفه داریم اهداف و دلایل این موضوع را به خوبی برای نسل جوان تبیین و تشریح کنیم. 

امیر «عباسی» با اشاره به تلاش بی‌وقفه رسانه‌های وابسته به استکبار برای تحریف ارزش‌ها و تاریخ دفاع مقدس گفت: تکلیف سنگین ما در قبال حماسه عظیم دفاع مقدس، تبیین دستاوردهای آن به آحاد مردم و به‌ویژه نوجوانان و جوانان عزیز است و نباید اجازه داد این دستاوردها کم‌رنگ شده یا به فراموشی سپرده شود.

وی روحیه ایثار، پایداری و ازخودگذشتگی را راهگشای بسیاری از مشکلات کنونی کشور عنوان کرد و اظهار داشت: علل و عوامل پیروزی ما در دفاع مقدس و جبهه مقاومت بسیار حائز اهمیت است چراکه می‌تواند برای بسیاری از مشکلات کشور مفید و راهگشا باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار