رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران:

پیکر‌های شهیدان کمندی و معصومی در تهران تشییع می‌شوند

حجت‌الاسلام محمودی گفت: تشییع پیکر شهید سرگرد پاسدار «امیر کمندی» و شهید «سید فرید معصومی» فردا پس از نمازجمعه و همزمان با راهپیمایی محکومیت حوادث حرم شاهچراغ، از دانشگاه تهران به سوی میدان انقلاب برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۵۵۲۵۴۹
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۳ - 27October 2022

به گزارشگروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، حجت الاسلام «سید محسن محمودی» رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران شامگاه امشب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جمعه ۶ آبان ماه ۱۴۰۱ بعد از نماز عبادی و سیاسی جمعه تهران و همزمان با برگزاری راهپیمایی محکومیت جنایت استکبار در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع)، پیکر‌های مطهر شهیدان «امیر کمندی» و «سید فرید معصومی» از دانشگاه تهران به سوی میدان انقلاب تشییع می‌شوند.

وی گفت: طی ناآرامی‌های چهارشنبه چهارم آبان ماه در تهران، بسیجی پاسدار سرگرد «امیر کمندی» توسط اغتشاشگران به فیض شهادت نائل آمد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران افزود: «سید فرید معصومی» دارای مدرک دکترای مکانیک برای پیگیری پروژه‌های صنعت برق، به شیراز سفر کرده بود و در هنگام زیارت حرم حضرت شاهچراغ (ع)، در حادثه تروریستی به شهادت رسید.

حجت الاسلام محمودی تصریح کرد: مردم بصیر و انقلابی تهران با حضور در این مراسم معنوی، مشت محکمی بر دهان دشمنان خواهند زد و در این مراسم مداحان اهل بیت (ع) حاج سعید حدادیان و کربلایی محمدحسین حدادیان مدیحه سرایی و رجز خوانی خواهند کرد.

پیکر‌های شهیدان کمندی و معصومی در تهران تشییع می‌شوند

وی در ادامه بیان کرد: شهدا با فداکاری مثال زدنی خود در دفاع از ایران اسلامی، زنان و دختران این سرزمین و در راستای اتحاد و انسجام در مقابل تبهکاران و تجزیه طلبان ایستاده و نقشه‌های آن‌ها را نقش بر آب کرده‌اند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: امروزه دشمنان به دنبال دور کردن جوانان از کانون‌ها و مراکز دینی و بی اعتمادی آن‌ها نسبت به دلسوزان نظام هستند؛ دشمنان بدانند جوانان و نوجوانان این سرزمین بیدارند و اجازه عرض اندام به آن‌ها را نخواهند داد.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار