فرمانده دوران دفاع مقدس:

با گفتمان انقلاب اسلامی در برابر استکبار ایستادگی می‌کنیم

سردار «میرشکار» گفت: گفتمان انقلاب اسلامی در جهان برتر است و حرف اول را می‌زند و برابر استکبار ایستادگی می‌کنیم.
کد خبر: ۵۵۲۵۹۶
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۰ - 28October 2022

با گفتمان انقلاب اسلامی در برابر استکبار ایستادگی می‌کنیمبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، سردار «علیجان میرشکار» از فرماندهان دفاع مقدس و جبهه مقاومت در سخنان پیش از خطبه‌های نمازجمعه این هفته آمل با بیان اینکه دشمنان از شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی احساس خطر کردند، اظهار داشت: این شعار فراگیر می‌شود و در برابر تمامی استکبار شرق و غرب خواهد ایستاد.

وی با اشاره به پیروزی مردم در انقلاب اسلامی، تسخیر لانه جاسوسی و شکستن ابهت آمریکا در تمام جهان افزود: تمام تلاش استکبار این بود که با نفوذ در سیاسیون و دولتمردان نظام اسلامی شکل نگیرد، اما نظام اسلامی با مترقی‌ترین قانون اساسی با محوریت ولایت فقیه شکل گرفت.

این فرمانده دفاع مقدس با بیان اینکه آمریکا برای کنترل امنیتی و رویارویی با ملت ایران در تمام کشور‌های حاشیه پایگاه نظامی ایجاد کرد، گفت: اما قدرت بازدارندگی ملت ایران به حدی رسید که امروز پایگاه‌های نظامی آمریکا در منطقه ناکارآمد شدند.

سردار میرشکار با بیان اینکه گفتمان انقلاب اسلامی گفتمان اول دنیا به شمار می‌رود، حادثه تروریستی و شهادت دو جوان بسیجی در آمل را تسلیت گفت و بیان کرد: تا زمانی که شعار استکبار ستیزی ملت ایران ادامه داشته باشد، استکبار علیه کشور هجمه می‌کنند.

وی ادامه داد: استکبار می‌خواهد ایران اسلامی نظیر کشور‌های منطقه گاو شیرده باشد در حالی که گفتمان ایران اسلامی گفتمان اول جهان است و در برابر استکبار خواهیم ایستاد.

سردار میرشکار تصریح کرد: همه مسلمانان و پیروان امامین انقلاب تا تحقق تمدن اسلامی و ظهور حضرت حجت پشت سر نایب امام زمان (عج) برابر توطئه‌های دشمنان خواهند ایستاد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار