امام جمعه فارسان:

امنیت جمهوری اسلامی مردم‌پایه و ماندگار است

حجت‌الاسلام ملک‌پور گفت: در طول سال‌های انقلاب مردم در برقراری امنیت نقش اصلی را داشته و دارند، کما اینکه از ابتدای پیروزی انقلاب تا سال‌های اخیر نیز زمانی که از جهات مختلف حملاتی به ایران شد، مردم آشوب‌ها و فتنه‌ها را مدیریت کردند.
کد خبر: ۵۵۲۶۱۳
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۷ - 28October 2022

امنیت جمهوری اسلامی مردم‌پایه و ماندگار استبه گزارش دفاع‌پرس از شهرکرد، حجت‌الاسلام والمسلمین «محسن ملک‌پور»، امروز در خطبه‌های نماز جمعه فارسان با اشاره به اینکه دشمنان جنگ احزابی علیه ایران درست کرده و با حرکت‌های ناجوانمردانه‌ای که توسط ایادی خودشان داخل کشور به راه انداخته‌اند، دست‌های پلید دشمنان اسلام یکی پس از دیگری در حوادث اخیر میهن اسلامی‌مان از پشت صحنه ظاهر می‌شود، اظهار داشت: در آخرین صحنه‌گردانی دشمن در حرم حضرت احمد بن موسی (ع)، خون زوار مظلوم بر زمین ریخته شد.

امام جمعه فارسان بیان کرد: دشمن شکست‌خورده در عرصه سیاسی و نظامی، مذبوحانه در مقابل پیشرفت‌های نظام اسلامی با توسل به حربه رسانه‌ای قصد داشت عده‌ای فریب‌خورده را به میدان آورده و با پول‌پاشی و ایجاد ناامنی مسیر پر از امید و روشنایی امت اسلامی را تاریک جلوه دهد.

ملک‌پور با بیان اینکه دست ایران از جهات مختلف مانند موشکی، امنیتی، انرژی، دستاورد‌های هسته‌ای و امثالهم باز است و عقب‌نشینی نمی‌کند، اظهار داشت: در طول سال‌های انقلاب مردم در برقراری امنیت نقش اصلی را داشته و دارند، کما اینکه از ابتدای پیروزی انقلاب تا سال‌های اخیر نیز زمانی که از جهات مختلف حملاتی به ایران شد، مردم آشوب‌ها و فتنه‌ها را مدیریت کردند.

وی با اشاره به اینکه امنیت جمهوری اسلامی مردم‌پایه و ماندگار است، مطرح کرد: امروز نگرانی دشمن از همین بچه‌های دهه‌هشتادی و دهه‌نودی‌ست که با علم و پیشرفت در عرصه‌های مختلف، عرصه را بر آن‌ها تنگ کرده‌اند و در آینده نیز حماسه‌هایی به وجود می‌آورند.

امام جمعه فارسان توضیح داد: دشمن با تمام توان سیاست ترویج ایران‌هراسی را در صحنه بین‌الملل دنبال می‌کند و خیال کرده می‌تواند با ایجاد ناآرامی در کشور، ما را وادار به سازش کند که قطعاً این طور نبوده و گفتمان امروز ما، گفتمان مقاومت است نه سازش.

ملک‌پور خطاب به کسانی که در این ایام خواسته یا ناخواسته آب در آسیاب دشمن ریختند، گفت: دیگر چه اتفاقی باید بیفتد تا بپذیرید با یک اغتشاش عادی و هیجانی مواجه نیستیم؟ بعد از شیراز، مردم کدام شهر باید به خاک و خون کشیده شوند؟ آیا زمان آن نرسیده که چشم باز کنید و جنگ ترکیبی دشمن را به وضوح ببینید؟ حجاب و حقوق زن مطالبه است یا همه این‌ها بهانه بوده و هدف اصلی این اغتشاشات اصل نظام است؟

وی خاطرنشان کرد: کسانی که در این ایام با کلام و رفتارشان مقدمات ناامنی را فراهم کرده و زیرساخت و نیرو‌های تأمین امنیت را زیر سوال برده و تضعیف کردند تا به اهداف سیاسی‌شان برسند، در این جنایت شریکند.

امام جمعه فارسان با بیان اینکه برخی هنوز در خیال خام گشت ارشاد و مطالبه عدالت هستند و نمی‌بینند که دشمن چه خوابی برای ایران دیده است، اظهار کرد: دست اغتشاش‌گران به این خون‌ها آلوده است و از این پس اغتشاش‌گران عوامل زمینه‌ساز عملیات تروریستی‌اند که شدیدترین وجه برخورد با آنان ضروری‌ست.

ملک‌پور با اشاره به اینکه اعتراض با آشوب و اغتشاش تفاوت دارد، بیان کرد: کسانی که آشوب‌ها و اغتشاشات را اعتراض مشروع و قانونی جلوه می‌دهند کسانی هستند که این قتل‌ها و جنایت‌ها را توجیه کرده و اغتشاش‌گران را مردمِ معترض معرفی می‌کنند.

وی با بیان اینکه مردم نجیب هستند و به خاطر مشکلاتی که دارند حاضر نیستند حتی یک سنگ به شیشه مردم بزنند و این جنایت‌ها را نباید به مردم نسبت داد، مطرح کرد: کسانی که اوضاع مملکت را به این روز رساندند دنبال اعتراض و اصلاح نیستند، بلکه آشوب و اغتشاش می‌کنند تا زمینه جنایت‌های داعش در شیراز و جا‌های دیگر پیدا بشود.

امام جمعه فارسان عنوان کرد: اگر مردم اعتراضی داشته باشند به نحو مسالمت‌آمیز می‌گویند و امروز دولت گوش شنوا و زبان لیّن دارد.

ملک‌پور با اشاره به اینکه اکنون میدان جنگی درست شده که باید توپخانه اصلی را خاموش کرد، بیان داشت: توپخانه اصلی آن در خارج از کشور صدا‌های منفوری‌ست که از خبرگزاری‌ها و شبکه‌های ساخته دست دشمن شنیده می‌شود و در داخل نیز روزنامه‌های غرب‌گرا و روشنفکران مزدور و دلداده غرب، آن‌ها را تجهیز و تحریک می‌کنند.

وی تصریح کرد: تا زمانی که بوق‌های تبلیغاتی دروغ‌پراکن تحریک و تشویق می‌شوند و در داخل نیز عده‌ای صدای آن‌ها را منعکس کرده و پشتیبانی می‌کنند، باید منتظر این‌طور حوادث باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار