اعلام ۲ روز عزای عمومی در شهرستان بهمئی

امام جمعه بهمئی گفت: به مناسبت شهادت دو نفر از مردم شهرستان بهمئی در حادثه تروریستی حرم شاه‌چراغ، دو روز عزای عمومی در این شهرستان اعلام می‌کنیم.
کد خبر: ۵۵۲۶۱۶
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۵ - 28October 2022

به گزارش دفاع‌پرس از یاسوج، حجت الاسلام «محمدیوسف افروغی» امام جمعه بهمئی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران درخصوص حادثه تروریستی حرم شاهچراغ (ع)، اظهار داشت: این ترورها و دشمنی‌ها اولین بار نیست در ایران اتفاق می‌افتد از زمان پیروزی نظام جمهوری اسلامی ایران تاکنون منافقین کوردل و دشمنان این نظام بارها و بارها شخصیت‌های مختلف، مردم کوچه و بازار، زنان و کودکان بی‌پناه و غیرنظامی را به خاک و خون کشیده‌اند.

وی افزود: استکبار جهانی در هر زمانی و با هر روشی که توانسته علیه ملت ایران دشمنی کرده و برای ایران و نابودی ایرانی و از بین رفتن فضائل اخلاقی و نظام جمهوری اسلامی هزینه‌ها و دشمنی‌ها کردند اما خدا را شاکر هستیم که در جبهه‌های گوناگون نظامی، امنیتی، سیاسی و حتی در جنگ تحریم‌ها پیروز این میدان ملت ایران بود.

امام جمعه شهرستان بهمئی با بیان اینکه روز به روز دشمن ضعیف‌تر و ملت ایران در همه میدان‌ها قوی‌تر شده است، گفت: برای اعتلای این نظام خون‌ها از بهترین مردمان این مرز و بوم ریخته شد تا درخت تنومند اسلام و انقلاب آبیاری شود.

افروغی ادامه داد: در این ترور کور حرم شاه‌چراغ که همه شاهد بودیم و از طریق رسانه‌های مختلف دیدیم که مردم بی پناه و مظلوم در ساعات نماز به شهادت رسیدند، دشمن به فضل الهی تاوان و انتقام این خون‌ها را به زودی خواهد داد و پشیمان خواهد شد.

وی بیان کرد: دو نفر از شهدای ترور حادثه شاه‌چراغ از خطه دلاورمرد و دلاورخیز شهرستان بهمئی و از مومنین بزرگوار بود، پدر و پسری که هر دو در خدمت اهل بیت بودند و فضائل اخلاقی فراوان داشتند و به زائرین امام حسین(ع) خدمت می‌کردند.

امام جمعه شهرستان بهمئی ادامه داد: ان‌شاالله در روزهای آینده شاهد ورود پیکر پاک این عزیزان که پاره تنمان هستند به شهرستان خواهیم بود و حضور پرشور مردم شهرستان باعث یاس و ناامیدی دشمن خواهد شد.

افروغی متذکر شد: روزهای شنبه و یکشنبه در شهرستان را عزای عمومی اعلام می‌کنیم تا دشمن بداند که این خون‌های ریخته شده باعث استمرار راه کنونی خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار