تجمع مردم گیلان در محکومیت حادثه تروریستی حرم شاهچراغ

مردم استان گیلان همزمان با سراسر کشور بعد از اقامه نماز جمعه در محکومیت حادثه تروریستی حرم شاهچراغ شیراز مقابل مصلی رشت تجمع کردند و انزجار خود را نسبت به جنایات تروریست‌ها نشان دادند.
کد خبر: ۵۵۲۶۲۱
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۸ - 28October 2022

تجمع مردم گیلان در محکومیت حادثه تروریستی حرم شاهچراغبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از رشت، مردم استان گیلان امروز پس از اقامه نماز جمعه همزمان با سراسر کشور در تجمع محکومیت حادثه تروریستی شیراز شرکت کردند و انزجار خود را نسبت به جنایات تروریست ها نشان دادند.

تجمع محکومیت جنایت وحشیانه جبهه استکبار در حرم مطهر شاهچراغ (ع) شیراز امروز پس از نماز جمعه در مرکز استان گیلان روبه‌روی مصلی رشت برگزار شد.

مردم گیلان با حضور دشمن‌شکن خود در این تجمع ضمن محکومیت جنایت وحشیانه استکبار جهانی و گروهک‌های تکفیری با خانواده شهدای این حادثه نیز ابراز همدردی کرده و تنفر خود را از مستکبران عالم به نمایش گذاشتند.

حادثه تلخ حرم مطهر شاهچراغ (ع) شیراز بی‌شک قلب هر انسانِ با منطق، با بصیرت و مومنی را جریحه‌دار کرده است و دشمنانِ دین با حمایت و بسترسازی این اقدام تروریستی اوج رذالت خود را به امت اسلامی نشان دادند.

زائرانی که تنها به جرم ایرانی بودن و در جوار حرم شاهچراغ بودن به خون خویش غوطه‌ور شدند و ریخته شدن این خون‌های پاک سندی بر مظلومیت انقلاب اسلامی است و امیدواریم چراغ راهی باشد برای آنان که ندانسته در زمین دشمن بازی کردند و با کفر همراه شدند و آنان که قدر نعمت امنیت را نمی‌دانند، آنان که دشمنان جنایتکار را نمی‌بینند و حضورشان را باور ندارند و آنان که قدر جمهوری اسلامی را نمی‌دانند.

امروز مردم گیلان نیز همزمان با سراسر کشور خواستار برخورد قاطع، به‌موقع و بدون مماشات با عناصر آشوبگر و مخلان نظم اجتماعی اعم از عناصر داخلی و همچنین دشمنان قسم خورده این مرز و بوم شدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار